Pasaulyje 67 proc. IT sektoriaus darbuotojų situacija darbe niekaip nepasikeitė, o darbo neteko vos 1 proc. IT sektoriuje dirbančių asmenų, rodo tarptautinis „Randstad“ tyrimas.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Globalus tyrimas rodo, kad kaip ir kituose sektoriuose, IT sektoriuje darbuotojai tapo lojalesni darbdaviui – net 70 proc. IT sektoriaus darbuotojų išreiškė išaugusį lojalumą ir pasitikėjimą darbdaviu, lygiant su 68 proc. visos darbo rinkos, rašoma pranešime spaudai.
Pandemijos metu ypač išaugo IT specialistų poreikis, o daugeliui įmonių pereinant į nuotolinį darbą, atitinkamai išaugo ir šių specialistų darbo krūvis – 1 iš 3 IT sektoriaus darbuotojų besitęsiant pandemijai ir daugėjant techninių gedimų teko dirbti viršvalandžius.
Visgi šis sektorius buvo bene stabiliausias. „Randstad“ tarptautinio tyrimo rezultatai atskleidžia, jog 67 proc. IT sektoriaus darbuotojų situacija darbe niekaip nepasikeitė ir jie dirbo kaip įprastai (lyginant su 50 proc. visos pasaulio rinkos), o darbo neteko vos 1 proc. IT sektoriuje dirbančių asmenų.
Dauguma IT darbuotojų teigė, jog renkantis darbdavį jiems svarbiausia: patrauklus atlyginimas ir priedai (65 proc.), darbo ir asmeninio gyvenimo balansas (62 proc.), darbo sauga (60 proc.). Kiti pagal svarbą kriterijai buvo finansinis įmonės užtikrintumas (57 proc.) bei maloni darbo atmosfera (55 proc.).
Dirbant IT srityje taip pat aktualu technologijos, inovacijos bei žengimas koja kojon su naujovėmis, tad lyginant su kitais sektoriais ir su globalia darbo rinka apskritai, IT srityje kaip niekur kitur darbuotojams svarbu, jog įmonė naudotųsi naujausiomis technologijomis ir programine įranga – 50 proc. IT darbuotojų tai įvardijo kaip jiems svarbų aspektą, renkantis darbdavį, lyginant su visa globalia darbo rinka, kur šis faktorius kaip svarbus buvo įvardintas vos 36 proc. apklaustųjų.
Šie duomenys – iš vieno didžiausių globalių darbdavio prekės ženklo tyrimų, į kuriuos Lietuva bus įtraukta 2022 m. įtraukta kaip 35-oji tyrimo šalis. Rezultatus ketvirtadienį ketina pristatyti tarptautinė personalo grupė ANCOR, bendradarbiaudama su „Randstad“ įmone.
„Randstad Darbdavio prekės ženklo Tyrimas (angl. „Randstad“ Employer Brand Research) įdomus tuo, jog atskleidžia darbo rinkos situaciją iš darbuotojo perspektyvos, tyrimui atrenkant atsitiktinius žmones. Šiais metais, be globalios darbo rinkos, „Randstad“ Darbdavio prekės ženklo tyrimas atskirai apklausė asmenis, dirbančius IT, sveikatos priežiūros bei administracijos srityse, siekiant išsiaiškinti su kokiais iššūkiais susiduria kiekvieno šio sektoriaus darbuotojai savo kasdienybėje bei kokie yra jų lūkesčiai.