„Opel“ vadovams teks gerokai paploninti pinigines. Remiantis naujausia informacija, bendrovė sutiko su 64,8 milijono eurų dydžio baudą už dyzelinius automobilius, kurių išmetamųjų teršalų kiekis didesnis, nei buvo pranešta Vokietijos transporto reguliavimo institucijoms.
Frankfurto prokuratūra skyrė baudą po to, kai atlikus tyrimą buvo nustatyta, kad keli „Opel“ dyzeliniai modeliai į aplinką išmeta žymiai daugiau teršalų nei pranešta Federalinei automobilių transporto tarnybai. „Opel“ Vokietijos naujienų agentūrai teigė, kad bauda buvo sumokėta.
„Opel“ atstovė spaudai sakė, kad vasario mėnesį incidentą tyrusi institucija baigė savo tyrimą prieš „Opel“ „dėl dokumentų įpareigojimų pažeidimo“ patvirtinant dyzelinius modelius. „Opel“ kompanijos teigimu, pranešime apie baudą kompanijai nėra jokių kaltinimų dėl tyčinių veiksmų ar nusikalstamos veikos, ypač dėl sukčiavimo. „Pagal dokumentą nėra rasta ir jokio neteisėto išmetamųjų dujų kontrolės prietaiso automobiliuose“, – sakė bendrovės atstovas. „Opel“ pakartojo savo nuomonę, kad visos jos transporto priemonės visada atitiko teisinius reikalavimus.
2016 metais automobilių kompanija Vokietijos tyrimų komitetui teigė, kad jos mikroautobusas „Zafira“ turi variklio programinę įrangą, kuri tam tikromis greičio ir oro slėgio sąlygomis išjungia išmetimo sistemas, kad apsaugotų transporto priemonės variklį.
2018 metais Federalinė automobilių transporto tarnyba įpareigojo „Opel“ atšaukti modelius, kurie kelyje išmetė žymiai didesnį, nei numatyta, teršalų kiekį. „Opel“ atsakomasis veiksmas buvo pakeista programinė įranga problemų kėlusiuose, išmetamųjų dujų normų neatitikusiuose automobiliuose. „Opel“ atvejis skyrėsi nuo dyzelinių automobilių išmetamųjų teršalų skandalo, kuriame dalyvavo „Volkswagen“ grupė ir kuris buvo susijęs su išmetamųjų dujų teršalų bandymų klastojimu, siekiant apgauti reguliavimo institucijas.
Keturi buvę „Volkswagen“ grupės vadovai šiuo metu stoja prieš teismą Vokietijoje, jie apkaltinti sukčiavimu dėl VW kompanijos dyzelino išmetamųjų dujų duomenų klastojimo, sukrėtusio šalies automobilių pramonę ir vis dar aktualaus šiandien, praėjus daugiau nei 6 metams po skandalo pradžios.