Šalis, kuri paskutiniu metu demonstruoja ganėtinai stiprius apribojimus vaizdo žaidimams ir toliau stebina. Visai nesena šalyje buvo priimtas įstatymas, kuriame vaikams internetiniai projektai, tokie kaip „Warzone“, „League of Legends“ ir kt. yra apribojami iki 3 valandų per savaitę. Tai savaime pakenks daugumai studijų, o dabar pasirodė dar vienas apribojimas, kuris uždraudė „PUBG“ kaip elektroninį sportą šalyje.
Pasak „Sports Business Journal“, Kinijos e. sporto komiteto pirmininkas Yibo Zhangas teigia, kad „PUBG“ vis dar nėra patvirtintas kaip elektroninis sportas pačios šalies ir dėl to jis yra sustabdomas. Jis taip pat teigia, kad tai pakenks daugeliui organizatorių, komandų, turinio kūrėjų ir kitaip su žaidimu susijusių organizacijų. Tiesa, bent jau dabar šis draudimas neriboja žaidimo transliacijų internetinėse platformose, tačiau panašu, kad ateityje tai gali dar pasikeisti.
Visai nesenai Kinijos vaizdo žaidimų leidimo komitetas surengė konferenciją su 213 įvairiausių studijų, kurios tikslas kovoti su internetinių projektų priklausomybe. Panašu, kad iš jos ir gimė idėja, kurios tikslas buvo apriboti jaunesnių vartotojų praleidžiamą laiką internetiniuose žaidimuose ir atrodo, kad sekantis jų žingsnis yra griežtesnė elektroninio sporto kontrolė. Gali būti, kad „PUBG“ yra tik pirmasis projektas, kuris nukentės nuo šio sprendimo, o ateityje jų gali tik daugėti.
Gali būti, kad visi šie draudimai yra nutaikyti ir į pačias pardavimo platformas, pavyzdžiui, „Steam“, kuriems paskutiniu metu daugiausiai kliūna, tačiau tai tikrai nėra pirmasis kartas kai Kinija pati nusprendžia sureguliuoti žaidimų rinką. Keista yra tai, kad pastarasis apribojimas pakenks ir „Tencent“ studijai, kuri kuria mobiliąją „PUBG“ versiją ir yra įsikūrusi pačioje Kinijoje. Įdomu kaip viskas tęsis toliau, nes profesionalūs žaidėjai ir fanai, kurie tiesiog stebi varžybas tikrai neturėtų likti patenkinti.