Paviešinus teisminis dokumentus galima sužinoti daugybę įdomios informacijos, o būtent tai, jau kuris laikas kursto įvairias diskusijas internete. „Epic Games“ skundo dėl antimonopolinių veiksmų prieš „Google“ atveju sužinojome, kad „Google“ svarstė pirkti „Fortnite“ kūrėjų kompaniją, siekdama panaikinti problemą dėl šio žaidimo įdiegimo iš šalutinių „Android“ parduotuvių.
„Google“ taip pat, matyt, bandė įtikinti „Epic Games“ neapriboti „Fortnite“ funkcinės įkėlimo į „Android“ įrenginius tvarkos, nes tai vartotojams paliktų neigiamą įspūdį. Tarp teismui pateiktų dokumentų galima rasti ir daugiau įdomios informacijos. „Epic“ cituoja vidinį dokumentą, kuriame „Google“ pavadino „Epic Games“ planus „užkratu“ savo verslui. Bendrovė taip pat teigia, kad „Google“ savo dydžiu, įtaka, galia ir pinigais skatina trečiąsias šalis sudaryti antikonkurencinius susitarimus, kurie dar labiau įtvirtina jos monopolijas“.
„Epic Games“ atstovų teigimu, „Google“ jiems pateikė specialų pasiūlymą paleisti „Fortnite“ „Google Play“ parduotuvėje. Nors detalės lieka neatskleistos, dokumente aprašoma, kaip vyresnieji „Google Play“ vadovai kreipėsi į „Epic“ dėl savo planų apriboti „Android“ vartotojų naudojimąsi šalutinio įkėlimo funkcija „Fortnite“ atveju.
Kitose dokumento vietose teigiama, kad „Google“ pripažino, kad programos, kurios nukreipia vartotoją į trečiųjų šalių apliakcijų parduotuves, „suteikia prastą naudotojo patirtį“, nes „Android“ vartotojams reikia atlikti daugiau veiksmų nei įdiegti programą tiesiai iš patvirtintos programų parduotuvės. „Google“ darbuotojas net patyrė „diegimo trintį“, dėl kurios tiesioginis atsisiuntimas vartotojams yra „bloga patirtis“.
„Google“ veiksmai „Epic“ atžvilgiu skamba kaip bandymas įtikinti, kodėl jie turėtų žaisti pagal „Google“ parduotuvės taisykles ir platinti žaidimus, programėles būtent per jų valdomą parduotuvę. Net paminėta, kaip šalutinis įkėlimas neleistų vartotojams gauti nuoseklių programos atnaujinimų, būtinų žaidimo veikimui ir saugumui, o tai galiausiai sukeltų „didelę painiavą“.
Priminsime, kad „Epic Games“ padavė į teismą „Apple“ ir „Google“, kad „Fortnite“ būtų pašalinta iš abiejų programų parduotuvių po to, kai kompanijai buvo uždrausta naudoti savo mokėjimo sistema žaidime. Ir nors pradinis bylos tikslas buvo kiek kitoks, tačiau su laiku ji tapo reikšmingo valstybės antimonopolinio ieškinio prieš „Google“, kuri teigia, kad jos bendra praktika yra antikonkurencinė, dalimi.
Programinės įrangos, žaidimų įkėlimas naudojantis antrinėmis programomis yra intriguojantis, nes galimybė įdiegti programas ne oficialiose programų parduotuvėse yra dalis to, kas daro „Android“ atviresne platforma nei „Apple“. Bet jei „Google“ programėlių kūrėjams sako, jog naudoti programinę įrangą šalutinio įkėlimo funkcijos pagalba yra siaubinga ir verčia juos siūlyti programas „Google Play“, tokiu atveju pažeidžiamos programėlių, žaidimų atvirumo, laisvo jų prieinamumo internetinėje erdvėje, nuostatos. Savo ruožtu „Google“ neigia „Epic Games“ teiginius ir tvirtina, kad jos ekosistema yra atvira visiems kūrėjams, norintiems saugiai platinti programas per kompanijos programų parduotuves.