Dar kovo mėnesį „Instagram“ pristatė kai kurias saugos priemones, skirtas padėti apsaugoti vaikus nuo kenkėjiškų ketinimų turinčių asmenų. Šios priemonės, be kita ko, neleidžia suaugusiesiems asmenis siųsti tiesioginių pranešimų (angl. Direct Messages) jaunesniems nei 18 metų vartotojams, jei šie jų neseka.
„Instagram“ paskelbė apie papildomus veiksmus, padėsiančius socialinei tinklų platformai tapti saugesne ir asmeniškesne vieta šių dienų jaunimui. Vienas didžiausių socialinių tinklų pasaulyje, nuo šiol prašys pasidalinti savo gimimo data su „Instagram“, jei vis dar to šios platformos vartotojai nepadarė. Kaip teigia įmonės atstovai, naujoji priemonė skirta pritaikyti vartotojų patirtį atsižvelgiant į amžiaus grupę bei pateikti aktualius ir tinkamus skelbimus.
Kaip pastebima, tai tikrai nėra pirmas kartas, kuomet „Instagram“ prašo savo vartotojų nurodyti gimimo datą. Socialinių tinklų gigantė šios informacijos savo vartotojų prašo jau nuo 2019 metų gruodžio mėnesio, visgi, iki šiol tai nebuvo privaloma. Būtent dėl šios priežasties kai kurie vartotojai paprasčiausiai galėjo praleisti šią dalį.
Spėjama, kad per ateinančias kelias savaites platformoje pradėsite matyti raginimą, kuriame prašoma pasidalyti savo gimimo data, jei anksčiau šios informacijos nepateikėte. Tai atlikti bus dvi sąlygos, kuriomis pamatysite šį raginimą: pirma, kuomet atidarysite mobiliąją aplikaciją, na, o antra, kai susidursite su jautriais įrašais, paslėptais už įspėjamosios užsklandos.
Nors iš pradžių bus galimybė atmesti raginimą, galiausiai vis tiek turėsite pateikti savo gimimo datą, kad galėtumėte toliau naudotis aplikacija. Asmenys, kurie meluoja apie savo tikrąsias gimimo datas, „Instagram“ teigia dirbantys su naujomis dirbtiniu intelektu pagrįstomis sistemomis, kad nustatytų, kada vartotojai šiuo klausimu meluoja.
Verta pastebėti, kad tai paskutinis žingsnis „Instagram“ pastangose išlaikyti saugią aplinką jaunesniems platformos vartotojams. Praėjusį mėnesį įmonė pradėjo automatiškai nustatyti privačius profilius naujiems platformos vartotojams, jaunesniems nei 16 metų.