Asociatyvi „Pixabay“ nuotr. |
---|
„Pinterest“ pranešė, kad atnaujina savo skelbimų politiką ir „uždraudžia visus skelbimus, kuriuose vartojama svorio metimo kalba ir vaizdai“. Įmonė tinklaraščio įraše nurodė, kad naująją politiką parengė vadovaudamasi Nacionalinės valgymo sutrikimų asociacijos (NEDA) rekomendacijomis. Tyrimai rodo, kad pandemijos metu padaugėjo valgymo sutrikimų ir nesveikos mitybos įpročių tarp jaunų žmonių.
Vykdoma prevencija
Įmonė teigia, kad ji yra „vienintelė didelė platforma, kurioje uždraustos visos svorio metimo reklamos“, o naujosios taisyklės grindžiamos jau galiojančia įmonės reklamos politika, draudžiančia kūno gėdinimą ir svorio metimo sukčiavimą. 2019 m. „Instagram“ apribojo galimybę jaunesniems nei 18 metų amžiaus naudotojams matyti svorio metimo turinį ir tam tikrų rūšių kosmetines operacijas.
Pagal „Pinterest“ politiką bus draudžiama:
- Bet kokia svorio metimo kalba ar vaizdai
- Bet kokie su svorio metimu ar svorio metimo produktais susiję liudijimai
- Bet kokia kalba ar vaizdai, kuriais idealizuojami ar menkinami tam tikri kūno tipai
- Nurodyti kūno masės indeksą ar panašius rodiklius
- Produktai, kuriuose teigiama, kad svoris mažėja dėvint ar tepant ant odos
Bendrovė pridūrė, kad pagal šią politiką jau buvo uždrausta reklamuoti svorio metimo ar apetitą slopinančias tabletes, vaizdus prieš ir po svorio metimo, svorio metimo procedūras, pavyzdžiui, liposukciją ar riebalų deginimą, kūno gėdinimą ir „nerealius“ teiginius apie kosmetinius rezultatus.
Pinterest yra viena iš pažangesnių socialinės žiniasklaidos platformų, kai kalbama apie kenksmingo ar klaidinančio turinio reklamų apribojimą. 2016 m. ji uždraudė skelbti „jautraus turinio reklamas, įskaitant kultūrinius ir netinkamus kostiumus“. 2018 m. ji nustojo skelbti politines reklamas, o 2019 m. „Pinterest“ buvo viena pirmųjų socialinės žiniasklaidos bendrovių, užblokavusių prieš skiepus nukreiptą turinį, siekdama užkirsti kelią dezinformacijos plitimui savo platformoje.