Nuo pat pirmųjų gandų apie privatumo atnaujinimus, kuriuos atneš „iOS 14“, buvo akivaizdu, jog socialinių tinklų milžinė „Facebook“ nėra jais patenkinta. Minėto naujinio dėka vartotojas gali sutikti arba atsisakyti, kad jo veiksmai aplikacijos viduje būtų sekami. Skatindama „Facebook“ ir „Instagram“ naršytojus pasirinkti būti sekamais, korporacija teigia, kad be veiksmų sekimo socialiniai tinklai nebūtų nemokami.
Kaip praneša tinklaraštis „The Verge“, žinutes apie „nemokamą paslaugą“ pirmasis pastebėjo technologijų tyrėjas Arshkan Soltani, socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalinęs „iOS 14.5“ pastebėtais „Facebook“ ir „Instagram“ informaciniais pranešimais. Abiejuose pavyzdžiuose socialinis tinklas sufleruoja, kad įgalindami sekimo funkciją vartotojai padeda išlaikyti šias bendravimo platformas nemokamomis. Nors „Facebook“ atvirai neskelbia, kad jos valdomi socialiniai tinklai gali būti apmokestinami, jei nebus įgalintas sekimas, teiginys „padėkite išlaikyti „Facebook“ nemokamą“ sukelia būtent tokią interpretaciją.
Socialinių tinklų milžinė viešai paskelbė, jog dėl „iOS 14.5“ privatumo patobulinimų „Audience Network“ funkcija bus tokia neefektyvi, kad net nėra prasmės jos siūlyti šioje „iPhone“ operacinės sistemos versijoje. Taip yra dėl to, kad vartotojui nesutikus būti sekamam, „Facebook“ negalės dalintis informacija su kitomis kompanijomis - taip smarkiai sumažėtų pelningiausių suasmenintų reklamų kiekis.