Antradienį viso pasaulio vartotojams sutriko dauguma kompanijos „Microsoft“ paslaugų, įskaitant videokonferencijų ir transliacijų įrankį „Microsoft Teams“ bei „Xbox Live“, pranešė portalai independent.co.uk ir techradar.com.
Sutriko „Microsoft“ veikla / Downdetector.com nuotr.
Interneto paslaugų sutrikimus registruojantis portalas downdetector.com praneša, kad sutrikimai trunka jau dvi valandas nuo maždaug vidurdienio.
„Microsoft“ teiga, kad problemos dėl jų paslaugų tiekimo vartotojus palietė globaliai – daugiausia Europoje ir Azijoje. Tačiau sutrikimus patiria ne visi vartotojai. „Microsoft“ atstovai, reguodami į susiklosčiusią situaciją, pranešė, kad operatyviai sprendžia problemą.
„Peržiūrime telemetrijos duomenis ir naujausius pakitimus, kad izoliuotume problemos šaltinį“, – teigiama pranešime. Tai jau antras kartas per balandžio mėnesį, kai globaliai sutrinka internetininio produkto „Teams“ veikla. Primename, kad balandžio 1 dieną buvo sutrikę keletas „Microsoft“ produktų vienu metu – „Teams“, „Azure“ ir „Bing“.
Apie 15 val. Lietuvos laiku portalas downdetector.com pateikė duomenis, kad „Teams“ sutrikimų registravimas ėmė sparčiai mažėti.