„Dip Studija“ švenčia pergalę „Content 360“ konkurso finale Kanuose, kuris vyko didžiausios pasaulyje media-mugės „MipTV 2007“ metu.
Tarp 449 projektų iš 36 šalių „Dabarties interneto projektų studija“ laimėjo sunkioje kovoje su dviem finalistais is Prancuzijos (Virtuel) ir Jungtinės Karalystės (Twenty Six). Studijos pristatytas projektas laimėjo 10000 svarų sterlingų „On-Demand Participation“ kategorijoje, remiamoje BBC ir taps vienu svarbiu bbc.co.uk portalo elementu.
MIPTV / MILIA yra pasaulinė audiovizualinių ir skaitmeninių produktų mugė, kasmet rengiama Kanuose, kurioje renkasi šios srities profesionalai iš viso pasaulio. „Content 360“ konkurso užduotis - pateikti inovatyvią, interaktyvią, pritaikomą įvairiems formatams ir kartu paprastą vartotojui naujų technologijų taikymo idėją.
„Dip Studijos“ laukia sunkus darbas: įrodyti, kad nedidelė kompanija iš tolimos Rytų Europos valstybės gali visavertiškai dirbti su viena didžiausių pasaulio media korporacijų.
„Jūs esate naujausių technologijų ir idėjų kompanija. Mes siekiame būti naujausių technologijų ir idėjų korporacija. Jeigu mes nesugebėsime efektyviai dirbti per atstumą - niekas nesugebės“ - sakė Jonathan Kingsbury (External Supply, Future Media & Technology, BBC).
„Dabarties interneto projektų studija“ įsteigta 2003 metais Vilniuje ir dirba visame pasaulyje. Studijos klientais jau tapo kompanijos iš 14 šalių, ir dabar į šį sąrašą galime įtraukti vieną ryškiausių vardų pasaulyje: „British Broadcasting Corporation“. DIP studija nuoširdžiai dėkoja visiems, kurie suteikė mums galimybę sudalyvauti šiame konkurse ir prisidėjo prie laimėjimo.