Neseniai pranešėme apie Kinijos kariuomenės paskelbtą draudimą „Tesla“ savininkams statyti transporto priemones bazėse ir gyvenamuosiuose kompleksuose.
Susirūpinimas susijęs su „Tesla“ kamerų naudojimu, kurios gali kelti saugumo problemų, atsižvelgiant į tai, kaip automobilių gamintojas jomis renka duomenis.
Neseniai kalbėdamasis su Kinijos fizike Xue Qikun, „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sureagavo į pastarąjį draudimą: „Mes labai rūpinamės vartotojų informacijos konfidencialumu. Jeigu „Tesla“ naudotų automobilius šnipinėjimui Kinijoje ar bet kur kitur, mes būtume priversti užsidaryti.“
Kalbant apie „Tesla“, automobilių gamintojas visų pirma naudoja savo kamerų duomenis, kad pagerintų vairuotojo pagalbos funkcijas, kuriomis jis galiausiai siekia visiškai savarankiško vairavimo sistemos.
Automobilių gamintojas turi surinkti kuo daugiau vaizdo įrašų iš kiekvienos rinkos, kad galėtų apmokyti savo vairavimo sistemą kiekvienai konkrečiai rinkai, kurios visos turi skirtingus kelio ženklus ir kt.
Dėl šios priežasties Kinijoje „Tesla“ neturi tų pačių pagalbos vairuotojui funkcijų, kurias gali naudoti „Autopilot“ ir „Full Self-Driving“ paslaugą turinčių transporto priemonių savininkai kitose šalyse.