Kinija, atsižvelgdama į susirūpinimą dėl privatumo, uždraudė visas „Tesla“ transporto priemones savo kariniuose kompleksuose ir apgyvendinimo junginiuose, praneša „Bloomberg“.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Kariniai įsakymai nurodo Kinijos „Tesla“ vairuotojams pastatyti savo transporto priemones už karinio turto ribų, skelbia „Bloomberg“ šaltiniai. Pranešama, kad pareigūnai yra susirūpinę dėl automobilių kamerų ir duomenų, kuriuos jos gali surinkti, rizikuojant atskleisti karines paslaptis.
Aštuonios akys
Autopiloto funkcijai „Tesla“ transporto priemonės naudoja aštuonias išorines kameras, 12 ultragarso jutiklių ir radaro įtaisą. Daugelyje modelių taip pat yra vidinė kamera, esanti tiesiai virš galinio vaizdo veidrodėlio, kuri neseniai buvo naudojama stebėti „visiškai savarankiško vairavimo“ beta versijos testuotojus.
Šiame projekte „Tesla“ išnagrinėjo kamerų kadrus, kad nustatytų, ar testuotojai skiria pakankamai dėmesio keliui, todėl kai kuriems vairuotojams buvo panaikinta beta versija.
„Tesla“ sakė, kad nė vienoje iš Kinijoje parduodamų transporto priemonių nebuvo įjungta salono kamera.
Draudimai
Tiek JAV, tiek Kinija vis labiau atsisako pasikliauti užsienio technologijomis. JAV neseniai uždraudė naudoti, pavyzdžiui, Kinijos technologijų milžinės „Huawei“ sukurtas plačiajuosčio ryšio technologijas.
„Tesla“ atmetė „The Wall Street Journal“ prašymą pakomentuoti draudimą. Tačiau savo pranešime ji pažymėjo, kad „Tesla privatumo apsaugos politika atitinka Kinijos įstatymus ir kitus teisės aktus“, pridurdama, kad „Tesla teikia didelę reikšmę vartotojų privatumo apsaugai“.
Ši žinia pasirodė, kai „Tesla“ ženkliai pasistūmėjo Kinijos EV rinkoje. Jos gamykla Šanchajuje per 2020 metus gerokai padidino gamybą, o pardavimai Kinijoje labai prisidėjo prie sparčiai augančių pasaulinių „Tesla“ automobilių pardavimų.