Per paskutines kelias savaites „Google“ pridėjo privatumo informaciją prie savo „iOS“ sistemai skirtų programų – to reikalauja atnaujintos „App Store“ aplikacijų parduotuvės taisyklės. Tačiau kompanija tai padarė labai nenoriai – jai prireikė kelių mėnesių, kol pagaliau buvo ryžtasi atskleisti, kaip tiksliai sekami jos paslaugų vartotojai vartotojus ir kokią informacija yra kaupiama apie juos.
Buvo spėliojama, kad „Google“ delsimas reiškia, kad jie turi ką slėpti ir nelabai nori tuo dalintis. Būtent tuo remiasi pastaruoju metu išpopuliarėjusio į privatumą orientuoto „DuckDuckGo“ kūrėjai naujame „Twitter“ įraše.
„Google“ neseniai pridėjo privatumo informaciją apie „Google“ paieškos programą, nurodydama renkamos informacijos mastą. Trečiųjų šalių reklamavimo tikslais „Google“ renka duomenis, kurie apima vietovės, paieškos istoriją ir naršymo istoriją. Patys „Google“ rinkodaros duomenys apima visą aukščiau pateiktą informaciją, taip pat kontaktinę informaciją ir įrenginių identifikatorius, be to, yra dar daugiau duomenų, surinktų analizei, programų funkcijoms ir produktų suasmeninimui.
Daugelis pagrindinių „Google“ programų privatumo informaciją pridėjo tik vasario pabaigoje, nors „Apple“ reikalavimas teikti šią informaciją įsigaliojo gruodžio mėnesį.