Ketvirtadienį vieno didžiausių šalies bankų klientai negali gauti paslaugų internetu ir mobiliuoju telefonu. Bankas pripažįsta patiriantis techninių nesklandumų įspėja, kad prisijungti prie jo gali prireikti daugiau laiko nei įprastai.
Portalo tv3.lt skaitytoja Kristina pastebėjo: „Luminor pastrigo. Niekas neveikia, prisijungti prie banko neišeina. Sako, kad šiandien ta diena, kai visos išmokos keliauja, tai užstrigo.“
Iš tiesų bankas savo interneto svetainėje rašo pripažįsta susidūręs su problemomis ir dėl jų atsiprašo:
„Dėl techninių nesklandumų šiuo metu gali nepavykti prisijungti prie interneto ir mobiliojo bankų. Dirbame, kad išspręstume šią problemą. Atsiprašome už galimus nepatogumus.“
Netrukus bankas atnaujino informaciją ir dabar nurodo, kad dėl techninių nesklandumų prisijungti prie interneto ir mobiliojo bankų gali užtrukti ilgiau nei įprasta.
Primename, kad liepos mėnesį Lietuvos banko Priežiūros tarnyba nurodė „Luminor“ paaiškinti, kaip jis užtikrina veiklą ir apsaugo klientus nuo galimų sutrikimų.
„Lietuvos bankas laiko netoleruotinu, kad „Luminor“ veikloje itin dažnai pasitaiko įvairių veiklos sutrikimų, kurių metu bankas ne visais atvejais geba tinkamai užtikrinti finansinių paslaugų teikimo savo klientams tęstinumą“, – tuo metu informavo centrinis bankas.
Jo atstovai tuomet pripažino, kad „Luminor“ apie sutrikimus dažnai laiku net neinformuoja klientų, nesiima tinkamų priemonių jiems apsaugoti ir išvengti galimų nuostolių.
„Nuolatinis sutrikimų pasikartojimas kelia pagrįstų abejonių, ar bankas turi pakankamus ir patikimus vidaus kontrolės mechanizmus bei priemones jiems užkardyti, operatyviai ir efektyviai pašalinti“, – nurodė Lietuvos bankas.
„Luminor“ save pristato kaip trečią didžiausią finansinių paslaugų teikėją Baltijos šalių bankininkystės rinkoje.
Šis bankas skaičiuoja turintis 16 proc. indėlių ir 22 proc. paskolų rinkos dalis, aptarnauja apie 1 milijoną klientų.