Pažangiausi ateities elektriniai sunkvežimiai yra su žvaigžde – tai paskelbė garsaus „International Truck of the Year“ konkurso komisija, prestižiniu „2021 Truck Innovation Award“ apdovanojimu įvertinusi du elektrinius „Mercedes-Benz“ sunkvežimius – „eActros“ su elektros akumuliatoriais ir kuro elementus naudojantį koncepcinį „GenH2 Truck“, rašoma pranešime.
Komisija, kurią sudaro dvidešimt penki apie komercinius automobilius rašantys redaktoriai ir žurnalistai, atstovaujantys pagrindiniams Europos ir Pietų Afrikos sunkvežimių transporto leidiniams, itin pabrėžė visapusišką „Mercedes-Benz“ požiūrį į elektromobilumą, pagrįstą aiškia ilgalaike strategija.
„Mums yra didelė garbė ir didžiuojamės, kad garsaus „Truck of the Year“ konkurso komisija mūsų sunkvežimius „eActros“ ir „GenH2 Truck“ įvertino prestižiniais „2021 Truck Innovation Award“ apdovanojimais. Tai yra dar vienas reikšmingas patvirtinimas, kad su savo strategija, apimančia CO2 neutralias technologijas (akumuliatorių ir vandenilinių kuro elementų energiją), esame teisingame kelyje“, – sako oficialaus „Mercedes-Benz“ ir „Daimler Trucks“ atstovo „Veho Lietuva“ krovininių automobilių pardavimo vadovas Lietuvoje Paulius Kraučiūnas.
„Daimler Trucks“ buvo pirmasis gamintojas pasaulyje, 2016 m. pristatęs elektrinį miesto sunkvežimį. 2018 m. debiutavo elektrinio „eActros“ prototipas ir tais pačiais metais buvo pradėti intensyvūs bandymai, kuriuose dalyvavo įmonės klientai. Elektra varomas „eActros“, kurio serijinės gamybos pradžia numatyta 2021 metais, galės nuvažiuoti gerokai per 200 kilometrų.
2020 m. rugsėjo mėn. „Daimler Trucks“ pristatė „Mercedes-Benz GenH2 Truck“ – koncepcinį elektrinį sunkvežimį, kurio serijinis modelis galės nuvažiuoti 1000 ir daugiau kilometrų, o tai yra itin aktualu tolimojo susisiekimo sektoriui. Numatoma, kad klientai jo bandymus pradės 2023 m., o serijinė gamyba prasidės antroje šio dešimtmečio pusėje.
Taip pat šių metų rugsėjo mėn. „Daimler Trucks“ pristatė automobilių elektrifikavimo strategiją, kuri apima elektrinius sunkvežimius, skirtus nuo pristatymų miestuose iki tarptautinių vežimų, taip tesint įsipareigojimus siekti Paryžiaus klimato kaitos konferencijoje iškeltų tikslų. Kaip vieną iš šio itin visapusiško požiūrio etapų „Daimler Trucks“ pirmą kartą pristatė naują modulinę „ePowertrain“ platformą, kurią taip pat itin gerai įvertino konkurso komisija.