Elektronikos prekių taisymo galimybės kartais būna labai sudėtingas ir ilgai trunkantis procesas. Europos Sąjunga šiemet nemažai dėmesio skiria tam, jog gamintojai skirtų daugiau dėmesio vartotojų informavimui opiais klausimais. Praėjusį trečiadienį Parlamente įvyko ir dar vienas balsavimas, šįsyk dėl produktų žymėjimo, kuris leistų pirkėjui sužinoti apie perkamo įrenginio tvarkymo ypatybes.
Siūlomos pataisos aprašymas sako, kad siekiama sukurti ir įvesti privalomą ženklinimą, kuris leistų vartotojui iškart matyti ir gauti lengvai suprantamą informaciją apie numatomą gaminio tarnavimo laikotarpį ir jo taisymą. Už tokį reguliavimą teigiamai balsavo 395, 94 parlamento nariai buvo prieš, o 207 susilaikė. Tuo pačiu, jau aiškėja kas pirmieji pradės žymėti parduodamas prekes.
Pranešama, kad Prancūzija jau nuo sausio mėnesio ketina žymėti išmaniųjų telefonų, kompiuterių ir kitos elektronikos prekių pakuotes su jų taisymo galimybių reitingu. Skelbiama, kad remonto darbų reitingas turės dešimtbalę vertinimo sistemą, kuri iš esmės bus labai panaši į tą, kurią naudoja „iFixit“, visiems jų išardytiems įrenginiams įvertinti. Verta būti paminėti ir Austriją, kuri ketina sumažinti mokesčius remontą teikiančioms įmonėms.
Įvedant tokią reitingavimo sistemą, tikimasi, kad vartotojai galės skirti didesnį dėmesį toms prekėms, kurios yra lengviau pataisomos. Dar 2014 metais atlikta apklaus parodė, kad net 77 proc. europiečių būtų linkę taisyti jau turimą prietaisą nei įsigyti naują. Verta paminėti ir tai, jog 79 proc. iš jų sutiko, kad gamintojai turėtų palengvinti savo įrenginių remonto galimybes ar jų dalių pakeitimą.