Reklama „YouTube“ tapo gerai žinoma beveik kiekvienam populiaraus vaizdo įrašų talpinimo platformos vartotojui, kuomet ją įsigijo „Google“. Žinoma, įkyrius vaizdo įrašų intarpus galima ignoruoti, tačiau paieškos milžinė jau numatė tokį scenarijų ir vartotojus persekios nauju būdu. Naujo tipo reklama, kuri, pasak bendrovės, „pagaus“ net nežiūrinčius į ekraną, jau įžengė į aktyvių bandymų etapą „YouTube“ platybėse.
Oficialiame „Google“ tinklaraštyje paskelbtas atnaujinto skelbimo standarto aprašas, kuriame daugiausia dėmesio skiriama garso komponentui. Pasak bendrovės, klausydamiesi tokio turinio vartotojai galės įsivaizduoti aprašytą produktą ar paslaugą „net užmerkę akis“. Numatyta, kad tokie vaizdo įrašai truks apie 15 sekundžių ir juos lydės nejudantis vaizdas arba paprasta animacija.
Bedrovės atstovai teigia, kad „YouTube“ garso skelbimai gali išplėsti auditorijos pasiekiamumą. Remiantis kelis mėnesius vykusiais išankstiniais bandymais teigiama, jog daugiau nei 75 % išbandytų „YouTube“ skelbimų kampanijų žymiai padidino prekės ženklo žinomumą.
Be naujo skelbimų teikimo būdo, platforma taip pat pristatė kitą funkciją – dinamišką muzikos pasirinkimą. Tai kanalų grupė, suskirstyta pagal populiarius žanrus. Be muzikinių temų, atrankos sudaromos atsižvelgiant į vartotojo interesus.