Sutrikus „Paysera“ informacinių sistemų veiklai, „Paysera“ verslo klientai laikinai negali priimti apmokėjimų už pirkinius internete, o pirkėjai atsiskaityti už pirkinius el. parduotuvėse per „Paysera“ apmokėjimų platformą.
Privatūs ir verslo klientai negali per programėlę ir el. bankininkystę pervesti pinigų visomis valiutomis, taip pat neveikia valiutos keitimas.
Atsiskaityti „Paysera“ VISA mokėjimo kortelėmis galima, jeigu jose yra pinigų, tačiau šiuo metu neveikia kortelės likučio papildymas.
Techninių sutrikimų priežastys yra žinomos, o nesklandumai šalinami. Įmonė deda visas pastangas atkurti įprastą paslaugų teikimą kuo greičiau ir atsiprašo visų už nepatogumus. Paslaugų teikimą „Paysera“ planuoja atkurti ketvirtadienį apie pietus.