„Motorola“ praėjusių metų pabaigoje užkabino nostalgijos stygą daugelio buvusių originaliojo geldelės formos „razr“ telefono savininkų širdyse, pristačiusi sulenkiamą ekraną turintį, bet klasikinę formą išlaikiusį „Motorola razr 2020“. Nors dėl savo dizaino ir puikaus ekrano lenkimo mechanizmo telefonas sulaukė liaupsių, pirkėjus atgrasė vidutiniškos specifikacijos, todėl bendrovė šiemet išleido šiek tiek pagerintą „Motorola razr 5G“. Deja, jo pardavimai neapsiėjo be kuriozų.
Prieš keletą dienų „Amazon“ platformoje „Motorola razr 5G“ buvo pritaikyta didžiulė 400 JAV dolerių nuolaida, sumažinusi jo kainą iki ganėtinai protingų 999 dolerių. Kaip ir tikėtasi, tai susilaukė daugybės naujų pirkėjų dėmesio ir užsakymų. Deja, vos pirmieji klientai gavo savo užsakytuosius „Motorola“ lankstūnus, internete pasipylė pikti atsiliepimai, kad jų telefonai buvo išpakuoti ir galimai naudoti.
Žinoma, kadangi išmanieji buvo pardavinėjami kaip nauji, į tai netruko sureaguoti ir pati prekybos gigantė. Pasak jos atstovų, „razr“ savo originalioje pakuotėje yra nesulenktas, kas kelia sugadinimo pavojų transportuojant. Taigi, „Amazon“ darbuotojai prieš išsiųsdami „Motorola razr 5G“ pirkėjams juos išpakuoja ir sulenkia. Kompanija atsiprašė savo klientų, jei jie ant įrenginio pastebėjo svetimus pirštų antspaudus ir patikino, jog telefonai išties yra nauji ir nenaudoti.
Įdomu tai, jog pati „Motorola“, užsisakius „razr 5G“ iš jos elektroninės parduotuvės, juos pristato neišpakuotus, o pirkėjai dar nesiskundė transportavimo metu pažeistais išmaniaisiais. Be to, „Amazon“ praeityje nėra patekusi į panašią situaciją, tad kyla klausimas, kas paskatino elektroninės prekybos milžinę imtis tokių drastiškų atsargumo priemonių. Kaip ten bebūtų, viskas daroma dėl pirkėjo gerovės, tad greičiausiai labai piktintis neverta.
Ar sutiktumėte priimti dėl transportavimo saugumo išpakuotą telefoną? Ką manote apie šią situaciją? Laukiame jūsų nuomonių komentaruose.