Po šių metų prezidento rinkimų „Facebook“ neribotam laiką uždraus JAV politines reklamas, bandydama išvengti painiavos dėl rezultatų. „Nors reklamos yra svarbus būdas išreikšti savo balsą, mes planuojame laikinai nutraukti visų socialinių problemų, partijų ar kandidatų skelbimų rodymą JAV, po rinkimų apylinkių uždarymo lapkričio 3 d., kad sumažintume painiavos ar piktnaudžiavimo galimybes“, – teigia bendrovė.
„Facebook“ atsako į visuotinį susirūpinimą, kad socialiniai tinklai gali paveikti rinkimų rezultatus. Bendrovė taip pat imasi veiksmų, kad kandidatai negalėtų skelbti savo pergalės anksčiau laiko, nebaigus skaičiuoti visų balsų. Kai rinkimės apygardos bus uždarytos, „Facebook“ ir „Instagram“ programų viršuje bus pridėtas informacinis pranešimas, kuriame bus pažymėta, jog balsai vis dar yra skaičiuojami ir jis bus rodomas iki tol kol tokios žiniasklaidos priemonės kaip „Reuters“, paskelbs nugalėtoją. Kai kuriuos su rinkimais susijusius įrašus socialinis tinklas jau pažymi su nuoroda į Amerikos rinkimų komisijos centrą, tačiau jei kandidatas melagingai tvirtins, kad laimėjo rinkimus, „Facebook“ pridės „konkretesnę informaciją“, prieštaraujančią jo teiginiui.
Amerikos globalių reikalų vadovas Nickas Cleggas taip pat iškėlė norą riboti turinį, kuris gali kurstyti smurtą ir teikia melaginga informaciją. „Facebook“ jau visiškai užblokavo ir pašalino turinį iš Trumpą palaikančio „militarizuoto socialinio judėjimo“ QAnon, kuris kurstė įvairias sąmokslo teorijas.
Tačiau vis dar tvyro įtampa dėl rinkimų nakties. Jau yra žinoma, jog kitą ryta nebus aiškus, kas nugalėjo ir prireiks laiko, kol bus suskaičiuoti visi balsai. Taip pat prezidentas Donaldas Trumpas atsisakė įsipareigoti taikiai perduoti valdžią, jei pralaimės rinkimus. Tuo tarpu demokratų varžovas Joe Bidenas kritikavo „Facebook“, kad jie netikrino faktų ir nepašalino melagingų D. Trumpo teiginių apie balsavimą paštu.