„Delfi“ redakciją pasiekė skaitytojų laiškai, kad neveikia „Swedbank“ išmanioji programėlė, taip pat esą nepavyksta atsidaryti banko internetinio puslapio, tad nėra prieigos prie interneto banko.
Kaip teigia skaitytojai, maždaug nuo 13 val. klientai negali prisijungti prie savo elektroninės bankininkystės paslaugų.
Savo ruožtu „Swedbank“ į klientus kreipėsi savo „Facebook“ paskyroje. „Šiuo metu pastebime kai kurių banko teikiamų paslaugų sutrikimus. Interneto bankas bei programėlė gali veikti su trikdžiais.
Kilusius nesklandumus sprendžiame ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – rašoma banko paskyroje.
Paskambinus trumpuoju numeriu 1884, klientai yra informuojami, kad sutriko banko programėlės ir interneto banko veikla. Informuojama, kad trikdžiai bus pašalinti.