Nuo šiol Pakruojo miesto ir rajono gyventojams, norintiems sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungimui prie bendrovės eksploatuojamų skirstomųjų tinklų ar užsukusiems sutvarkyti kitų reikalų nebeteks blaškytis po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Kovo 28 dieną 11 val. Pakruojyje duris atveria šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras, kuriame vakarinei Lietuvos daliai elektros energiją skirstanti ir tiekianti akcinė bendrovė „VST“ paslaugas klientams teiks centralizuotai ir profesionaliai.
Klientų aptarnavimo centro atidarymo ceremonijoje laukiama garbingų svečių – mero, administracijos direktoriaus, taip pat klebono, kuris pašventins centro patalpas.
Šiuolaikiškame klientų aptarnavimo centre dirbs 5 specialistai, sukaupę nemažą žinių bagažą ir galintys operatyviai padėti visiems, besikreipiantiems į įmonę. Į centrą užsukę gyventojai ar įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, gauti išsamią informaciją apie mokėjimus, užregistruoti gedimus. Naujiems elektros energijos vartotojams centruose bus išduodamos techninės sąlygos, juos konsultuos specialistai.
Anot akcinės bendrovės „VST“ Pakruojo skyriaus viršininko Sauliaus Laurikiečio, į centrą užsukusius pakruojiečius turėtų nustebinti ne tik šiuolaikiškai įrengtos patalpos, paslaugus personalas, bet ir aukštas aptarnavimo lygis. Esminiu pokyčiu, keliant klientų aptarnavimo kultūrą mieste, Pakruojo skyriaus viršininkas vadina tai, kad klientų aptarnavimo centre paslaugos bus teikiamos centralizuotai. Kitaip tariant, klientams nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje. Svarbu, kad kiekvienas, užsukęs į centrą pajustų, jog mums nėra svarbių ir nesvarbių klientų. Visi, besikreipiantys į mūsų įmonę yra verti profesionalaus aptarnavimo ir kokybiškų paslaugų“, - sako S.Laurikietis. Gerinant klientų aptarnavimo kultūrą, buvo iš esmės atnaujintos ir skyriaus patalpos, renovuotas pastato fasadas, kuris anot skyriaus viršininko, pasitarnauja teigiamam miesto įvaizdžio kūrimui.
Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Šiauliuose, Kaune ir Klaipėdoje. Šių metų vasarį bendrovė atidarė modernius klientų aptarnavimo centrus Kaišiadoryse ir Kretingoje, o rudenį planuoja atidaryti Gargžduose. Pirmiausia klientų aptarnavimo centrus buvo nuspręsta atidaryti tuose skyriuose, kuriuose bendrovės klientams parduodama daugiausia elektros energijos, nes čia centralizuotų paslaugų poreikis buvo didžiausias. „Tikimės, kad modernūs klientų aptarnavimo centrai pateisins klientų lūkesčius ir patenkins jų poreikius. Gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir socialiai atsakingos įmonės vardą. Nuosekliai investuosime, kad mūsų klientams būtų teikiamos tik aukščiausios kokybės paslaugos“, - sako akcinės bendrovės „VST“ Skyrių valdymo ir Elektros tiekimo tarnybų direktorius Aidas Ignatavičius. Bendrovės atstovai tikina siekiantys aukštos klientų aptarnavimo kultūros, todėl milijonines investicijas skiriantys ne tik eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti, bet ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti.