Kasmet vis daugiau dėmesio šalies gyventojai skiria kilniems tikslams bei įvairioms paramos organizacijoms. Būdų prisidėti prie labdaringos veiklos taip pat daugėja. Nuo šiol lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ pirkėjai paaukoti organizacijai „SOS vaikų kaimai“ galės vienu rankos judesiu: bekontakčiais įrenginiais. Šių įrenginių skaičius šią savaitę išaugo iki 100.
„Didžiuojamės būdami ilgalaikiai „SOS vaikų kaimų“ partneriai. Esame dėkingi jiems už kartu daromus gerus darbus. Taip pat dėkojame ir pirkėjams, kurie nelieka abejingi ir prisideda prie mūsų vykdomų socialinės atsakomybės projektų. Bekontakčių aukojimo įrenginių pagalba tai padaryti bus galima dar paprasčiau“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.
Bekontakčius aukojimo įrenginius prekybos tinklo pirkėjai gali rasti didžiosiose „Maximos“ parduotuvėse esančiose savitarnos kasose. Norint paaukoti, pirkėjui tereikia kortele priliesti įrenginį ir „SOS vaikų kaimams“ bus pervestas 1 euras. Aukojimų skaičius nėra ribojamas. Bekontakčius aukojimo įrenginius organizacijai suteikė „General Financing bankas“.
„SOS vaikų kaimų“ komunikacijos vadovė Indre Čepulytė teigia, kad organizacijai svarbu ne tik aprengti ir pamaitinti vaikus, bet ir užtikrinti jų saugų ir laimingą gyvenimą. Visa parama yra investuojama į vaikų papildomus individualius poreikius: terapijas, specialistus, pedagogus, tinkamą laisvalaikį, ugdomają ir medicininę pagalbą.
„Mūsų akimis, Lietuvos visuomenė niekada nebuvo abejinga svetimam skausmui. Šiandieninis visuomenės indėlis į geresnę mūsų visų ateitį yra labai svarus. Žinoma, reikia siekti ir to, kad paramos skyrimas būtų labai paprastas, greitas ir saugus procesas. Todėl tikime, kad bekonktakčiai įrenginiai palengvins kiekvieno apsisprendimą prisidėti prie mūsų veiklos“, – teigia I. Čepulytė.
„Maxima“ ir „SOS vaikų kaimai“ – ilgamečiai partneriai. Šiemet prekybos tinkle vėl prekiaujama organizacijos pirkinių maišeliais. Pernai jų pagalba „SOS vaikų kaimai“ surinko virš 25 tūkst. eurų. Iš viso 2019 m. „SOS vaikų kaimui“ „Maxima“ padėjo surinkti 40 tūkst. eurų.