„Epic Store“ ir „Apple“ bei „Android“ kivirčas įgauna pagreitį. Savaitės pradžioje prasidėjo teisminiai procesai, kuriuose „Fortnite“ kūrėjai bando ieškoti teisybės. Panašu, kad didžiųjų telefonų gamintojų pavyzdžiu pradeda sekti ir žaidimų gamintojai. Oficialu, kad nuo šiol šioje platformoje nebegalima reklamuoti ne šios platformos žaidimų versijų. Neaišku ar tai yra praėjusios savaitės įvykių įtaka, ar tai kūrėjai planavo iš anksto, tačiau nuo šiandien savo produkciją kūrėjai galės reklamuoti tik tokiu atveju, jeigu ja yra galima naudotis tik „Steam“.
Pasikeitimai pirmiausiai pasirodė žaidimų kūrėjų ir „Steam“ sutartyje „FAQ about comunity hubs on Steamworks“, kuri yra skirta vien tik kūrėjams. Pirmojoje sutarties dalyje, kurioje yra kalbama apie žaidimo platinimą atsirado punktas, kuris teigia, kad žaidimą, kurį pardavinėja per šią platformą, yra galima reklamuoti tik skirtos būtent jai versiją, o ne skirtą ir kitiems distribucijos kanalams. Tai yra taikoma ir originalui bei visiems dabartinės versijos atnaujinimams.
Vadinamieji „community hubs“ šioje platformoje yra pilni įvairiausių puslapių, kuriuose galima pamatyti naujas žaidimų nuotraukas, dizaino elementus ir pačių projektų prieinamumą kitose platformose, tokiose kaip „Epic Store“, „UPlay“, Origen“ ar kt.. Tačiau šiuo metu nėra aišku kaip nauja taisyklė iš viso atsirado sutartyje ir kada tiksliai ji buvo pridėta.
Šiuo metu nėra aišku kaip „Valve“ ketina susekti visą informaciją savo platformos forumuose ir kaip šios naujos taisyklės bus laikomasi ateityje. Be to, vienas iš pagrindinių šios įmonės konkurentų „Epic Games“ jau kurį laiką po truputį persivilioja „Steam“ vartotojus ir žaidimų kūrėjus, o tai gali dar labiau pabloginti situaciją. Pavyzdžiui, dar metų pradžioje buvo pastebėta, kad ženkliai sumažėjo žaidimų, išleistų šioje platformoje kiekis pirmą kartą per 4 paskutinius metus.