Jei „YouTube“ platformoje esate užsiprenumeravęs daug kanalų, greičiausiai pastebėjote, jog vos kuriam nors iš šių kūrėjų įkėlus naują įrašą, jūsų elektroninio pašto dėžutėje atsiranda pranešimas apie tai. Nors šią paslaugą galima išjungti „YouTube“ programėlės ar svetainės nustatymuose, dauguma vartotojų to nežino arba neprisiruošia to atlikti. Tai lemia, jog jų elektroninio pašto dėžutės tampa erzinančių „YouTube“ žinučių sąvartynu. Laimė, taip bus jau nebeilgai.
„Google“ paskelbė, jog nuo rugpjūčio 13 dienos „YouTube“ vartotojams nebebus siunčiami elektroniniai laiškai apie naujai įkeltu prenumeruojamų kanalų vaizdo įrašus. Priežastis, kodėl buvo priimtas toks sprendimas, slypi kompanijos atliktuose stebėjimuose. Pasirodo, tik 0,1 % tokių laiškų yra atidaroma.
„Google“ teigimu, ji nepastebėjo jokio žiūrėjimo laiko pailgėjimo ar didesnio susidomėjimo vaizdo įrašais, siunčiant elektroninius laiškus. Bendrovė nustatė, kad „YouTube“ naudotojai kur kas mieliau atidaro į išmaniuosius telefonus siunčiamus pranešimus ar naujus vaizdo įrašus aptinka prenumeratų skiltyje.
Jei elektroninių laiškų ar kitų pranešimų norite atsisakyti jau dabar, siūlome spausti šią nuorodą ir visa tai lengvai susitvarkyti.
Kompanija pažymi, jog pranešimai apie naujus klipus ir toliau pagal nutylėjimą bus siunčiami išmaniuosiuose telefonuose, o svarbi informacija apie vartotojo paskyrą, pasikeitusias platformos taisykles ir pan. ir toliau atkeliaus elektroninių laiškų forma.
Nors šis pokytis ir nėra esminis, net neabejojame, kad juo džiaugsis daugybė „YouTube“ vartotojų visame pasaulyje, kuriuos tiesiog varo iš proto keletas ar net keliolika laiškų per dieną apie eilinius vaizdo įrašus.