„Luminor“ bankas informuoja, kad klientai ir vėl gali jungtis prie internetinės bankininkystės ir mobiliojo banko naudodamiesi mobiliuoju parašu. Registrų centras oficialiai informavo banką, kad gedimai yra pašalinti ir mobiliojo parašo paslauga vėl teikiama vartotojams. Tačiau Registrų centras taip pat informavo, kad sistemos atstatymo darbai vis dar vyksta, todėl įmanomi trumpi trikdžiai naudojantis mobiliuoju parašu.
Klientai, kuriems vis dar kyla klausimų ar sunkumų dėl prisijungimo, gali kreiptis į „Luminor“ banką jiems patogiausiu būdu. Galima rašyti laišką info@luminor.lt ir pateikti savo telefono numerį – bankas susisieks su klientu tiesiogiai. Taip pat galima rašyti asmeninę žinutę banko „Facebook“ paskyroje.
Bankas stengiasi visomis priemonėmis užtikrinti, kad visi keblumų patiriantys klientai turėtų prieigą prie informacijos ir reikiamos pagalbos. Klientai, kurie užblokavo savo internetinę bankininkystę naudodamiesi mobiliuoju parašu, taip pat jau yra atblokuoti.
Mobiliojo parašo paslauga buvo nepasiekiama dėl Registrų centro patirtų sunkumų. Kol neveikė mobilusis parašas, bankas kvietė savo klientus rinktis kitus prisijungimo būdus – „Smart-ID“ arba kodų generatorių. Bankas nuoširdžiai atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus.