„Facebook“ paskelbė pradėjusi informuoti vartotojus, jei jie socialiniame tinkle bandys pasidalinti senesniais nei 90 dienų straipsniais. Įspėjimas pasirodys naujo pranešimo tam skirtame ekrane forma, kuriame primins, kokio senumo yra norima pasidalinti naujiena. Tiesa, jei vis tiek norėsite ja pasidalinti, tai nebus uždrausta.
Kompanijos teigimu, tokios iniciatyvos tikslas – vartotojams suteikti daugiau konteksto apie tai, kuo jie dalinasi „Facebook“. Socialinio tinklo atstovai tikina pastebėję, kai kai kurie vartotojai bando senus straipsnius pateikti kaip naujus ir prisideda prie misinformavimo (nesąmoningo klaidinančių žinių skleidimo).
John Hegeman, „Facebook“ naujienų srautų ir „Stories“ viceprezidentas savo tinklaraščio įraše rašė taip: „Per pastaruosius mėnesius mūsų vidinis tyrimas nustatė, kad straipsnio senumas yra svarbi kontekstos dalis, leidžianti žmonėms nuspręsti, ką skaityti, kuo pasitikėti ir dalintis. Naujienų leidėjai išreiškė susirūpinimą dėl senesnių straipsnių, kuriais socialiniame tinkle dalijamasi tarsi naujais, kas neleidžia teisingai suprasti dabartinės padėties“.
Be šios naujos funkcijos „Facebook“ taip pat planuoja ir toliau eksperimentuoti su pranešimų ekranu. Pavyzdžiui, per ateinančius mėnesius pranešimų langą bus bandoma naudoti informacijos, susijusios su COVID-19 skelbimui bei pasiūlymams apsilankyti „Facebook“ sukurtame COVID-19 informacijos centre. Taip bendrovė deda visas pastangas misinformacijos apie koronaviruso protrūkį stabdymui ir panikos kėlimui.