Praėjus beveik dvejiems metams po „Google Plus“ socialinio tinklo „laidotuvių“, paieškos milžinė nepraranda vilties atsiriekti „Facebook“ pelno dalies ir paskelbė, kad pradeda kitą ambicingą projektą pavadinimu „Keen“. Naujoji paslauga, skirta suvienyti vartotojus pagal jų internetinius interesus, yra paremta teminių kortelių, kurių pasirinkimą kūrėjai patikėjo dirbtiniu intelektui, sistema.
Naujojo socialinio tinklo sąsaja sukurta startuolių inkubatoriuje „Area 120“, paremta „lentų“ sistema, į kurią galite prisegti straipsnius, nuotraukas ir kitą turinį pasirinktomis temomis, tada pasidalinti šia informacija arba išsaugoti ją tik asmeniniams tikslams. Vidinis paslaugų algoritmas, naudojantis mašininį mokymąsi, vartotojams automatiškai pasiūlys naujų elementų, kuriuos bus galima pridėti prie kolekcijos, atsižvelgiant į jų nuostatas.
Prisijungus per „Google“ paskyrą pakanka pažymėti dominančias kategorijas, kad galėtumėte pradėti gauti atitinkamas rekomendacijas, įskaitant susijusias temas. Pasirinkime bus įvairių tipų turinio – nuo tekstinės medžiagos ir vaizdų iki „YouTube“ vaizdo įrašų ir nuorodų į produktus internetinėse parduotuvėse.
Susipažinti su visomis „Keen“ funkcijomis galite naudodamiesi mobiliąja „Android“ programa arba naujojo socialinio tinklo žiniatinklio versija. Kūrėjai nepranešė apie „iOS“ programėlės pasirodymo laiką.