Pirmadienį apie pietus vieno didžiausių šalyje SEB banko klientai pastebėjo negalintys pasinaudoti jo paslaugomis internete, programėle. Bankas pripažįsta, kad neįmanoma naudotis ir kitomis paslaugomis, tačiau tikina, kad gedimus šalina.
Vilnietis Tomas portalui tv3.lt pasakojo, kad ryte dar prisijungė prie programėlės, mat norėjo pasitikrinti, kiek per savaitgalį išleido pinigų.
„Tačiau jau apie 14 val. pastebėjau, kad prie programėlės neįmanoma prisijungti. Pirmą kartą iš naujo jungiantis, jos langas tiesiog užsidarė. Jungiantis kitą kartą sistema išmatė užrašą „H1 Sistemos klaida“, – pasakojo vyras.
Pasak jo, tuo pačiu metu nebuvo įmanoma prisijungti ir prie SEB elektroninės bankininkystės. Sistema neatpažino įvestų duomenų.
Tokius pačius gedimus pastebėjo ir kiti banko klientai.
Paties banko atstovai pripažįsta, kad sutriko ir kitų paslaugų teikimas.
„Šiuo metu dėl techninių sutrikimų nėra galimybės naudotis SEB banko kortelėmis, bankomatais, interneto banku ir mobiliąja programėle, taip pat gali būti sutrikimų skambinant į banko Konsultacijų centrą.
SEB banko IT skyrius skubiai šalina sutrikimus ir aiškinasi jų priežastį. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumus“, – portalą tv3.lt informavo banko Rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė Aušra Kurtkutė.
Ji neatsakė, kad tiksliai sutrikimai bus pašalinti.
Papildyta 14:55 val.
Galiausiai bankas pranešė, kad sistemos veikia kaip įprastai. Dėl sutrikimų, susijusių su IT infrastruktūros sprendimais, šiuo metu SEB programėlė gali veikti lėčiau nei įprastai. Bankas teigia atsiprašantis klientų dėl galimų nepatogumų.