Daugelis mūsų naudojasi arba bent jau yra bandę vaizdo transliavimo platformą „Netflix“. Tai viena populiariausių tokio tipo sistemų Lietuvoje, o tuo pačiu ir visame pasaulyje. Visai neseniai, kompanijos atstovai paskelbė, jog ketina pašalinti paskyras, kuriomis niekas nesinaudoja.
Tikriausiai kiekvienas iš mūsų yra susidūręs su problema, jog užsiregistravo kažkokioje platformoje, užsisakė prenumeratą ir apie tai paprasčiausiai pamiršo. „Netflix“ siekia pašalinti būtent tokias paskyras. Pranešama, kad bus ištrinti vartotojai, kurie paskutinį kartą prisijungę buvo prieš metus, o tuo pačiu bus atšauktos ir visos prenumeratos, kuriomis nebuvo naudotasi bent du metus.
„Žinote tą jausmą, kai suprantate, jog užsiregistravote kažkur, tačiau nesinaudojate ta paslauga amžius? „Netflix“ platformoje, paskutinis dalykas kurio mes norime yra tas, jog žmonės mokėti už paslaugas, kuriomis jie nesinaudoja“, – teigiama „Netflix“ pranešime.
Tiesa, visa procedūra nebus tokia paprasta. „Netflix“ jau pradėjo el. laiškų siuntimą savo klientams, kuriuose klausiama ar jie vis dar ketina naudoti savo prenumerata. Jeigu kompanijos atstovai nesulauks jokio atsakymo – tokiu atveju paskyrai bus automatiškai nutraukta prenumerata. Pranešama, kad tokios užklausos bus siunčiamos ne tik el. paštu, tačiau ir programėlių pranešimais išmaniuose telefonuose.
Verta paminėti ir tai, jog jeigu vartotojas nuspręs sugrįžti ir vėl naudotis „Netflix“ platforma per artimiausius dešimt mėnesių nuo anketos išjungimo – jis galės ne tik atkurti savo paskyrą, tačiau ir ras visus savo mėgstamiausius filmus ar serialus, bus išsaugoti ir nustatymai bei kita informacija.