Kovo mėnesį prasidėjusi pasaulinė COVID-19 pandemija privertė daugelį kompanijų susiveržti diržus, o vaizdo transliavimo platformos nusprendė sumažinti numatytąją peržiūrų kokybę. Tarp tokių platformų buvo ir „Netflix“, kurie vieni pirmųjų paskelbė, jog siekiant optimizuoti srautus sumažins kokybę Europoje, Australijoje, Indijoje ir kai kuriuose kituose regionuose.
Pastaruoju metu situacija kai kuriose šalyse jau stabilizavosi, o į tai reaguoja ir pats „Netflix“. Kaip skelbia „Gizmodo UK“, vartotojai Danijoje, Norvegijoje ir Vokietijoje jau praneša apie galimybę žiūrėti filmus ar serialus 4K raiška. Tiesa, tai dar nereiškia, jog situacija visuose regionuose yra analogiška. „Netflix“ aukščiausios kokybės turinį atstato palaipsniui, o tai yra daroma siekiant išlaikyti stabilumą kompanijos infrastruktūroje.
Verta paminėti ir tai, jog „Netflix“ tikrai nėra vienintelė vaizdo transliavimo platforma, kuri ėmėsi kokybės apribojimų. Kovo mėnesį analogiškus veiksmus atliko ir „Youtube“, „Amazon“ ar „Apple“, kurios taip pat sumažino kokybę tam, jog išlaikyti stabilų paslaugų veikimą.
Kaip skelbia pats „Netflix“, paslaugų kokybės atstatymo darbai vyksta palaipsniui ir greitu metu jau visuose regionuose bus galima mėgautis aukščiausios kokybės turiniu. Tiesa, kompanijos atstovai neatmeta galimybės pristabdyti šiuos darbus, atsiradus veiklos sutrikimams.