Trečiadienį, telekomunikacijų bendrovei „Telia“ patyrus kibernetinę ataką, buvo sutrikdyta elektroninės pinigų įstaigos „Paysera“ veikla. Šie trikdžiai palietė ne tik pinigų pervedimus, bet ir įmokų surinkimą elektroninėse parduotuvėse, atsiskaitymą bankinėmis kortelėmis, „Paysera Tickets“ veiklą bei klientų aptarnavimo centro pasiekiamumą.
Ataką patyrė „Telia“ dukterinė įmonė „Hostex“, kuri teikia internetinių svetainių bei duomenų talpinimo paslaugas. Pirmą kartą veiklos sutrikimai buvo pastebėti apie 11 valandą, o apie 17 valandą „Telia“ pranešė, kad ataką pavyko suvaldyti. Su šia ataka susijusios „Paysera“ problemos dienos metu nebuvo pastovios – jos dingdavo ir atsinaujindavo nereguliariai. Tokie trikdžiai tęsėsi iki vėlyvo vakaro.
„Ši kibernetinė ataka nebuvo nukreipta į „Paysera“, tačiau dėl sutrikimų „Hostex“ tinkle mūsų klientai patyrė nepatogumų. Nuo vakar vakaro „Paysera“ paslaugos veikia kaip įprastai. Užtikriname, kad klientų lėšos ir asmeniniai duomenys yra saugūs.
Nėra abejonės, kad tokie incidentai skaudžiai atsiliepia mūsų klientams, ypatingai elektroninėms parduotuvėms, kurių veikla šiandien svarbi ir šalies ekonomikos mastu. Kadangi ši ataka turėjo įtakos daugeliui mūsų paslaugų, žinoma, nuostolius patyrėme ir patys. Šiuo metu visos problemos yra išspręstos ir pilnu pajėgumu konsultuojame klientus apie įvykusią situaciją“, – komentavo „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.