Lietuvoje trečiadienį apie 11:18 val. sutriko „Smart-ID“ veikla. Šiuo metu bandoma išsiaiškinti gedimo priežastis.
Bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas išplatintame pranešime teigia, kad nuo 11:18 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimas.
„Šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų“, – komentuoja V. Kamarevcevas.
Žadama informaciją atnaujinti, išsiaiškinus ir išsprendus gedimo priežastis.
Kaip praneša BNS, techninis sutrikimas yra visose Baltijos šalyse.
„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai.
Papildyta 19:11:
„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai šiandien užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti.“