Jungtinės Karalystės Vyriausybė paskelbė apie partnerystę su šios šalies kompiuterinių žaidimų kompanijomis, siekdama, kad „būtina sveikatos informacija“ apie koronavirusą pasiektų daugiau JK namų ūkių.
Tai padėjo pasiekti, jog žaidimų entuziastai nuo šiol matys COVID-19 šūkį „Stay Home, Save Lives“ (liet. likite namuose, saugokite gyvybes), žaisdami tokius milžiniško populiarumo susilaukusius žaidimus kaip „Candy Crush Saga“, „Sniper Elite 4“, „DiRT Rally 2.0“ ir „Farm Heroes“. Užrašas bus kūrybingai įkomponuotas į žaidimo procesą (pvz. reklaminis plakatas ralio žaidime), tad neatrodys kaip erzinanti reklama, kurią žaidėjai norėtų kuo greičiau išjungti.
Skaitmenos, kultūros, medijų ir sporto departamentas tikisi, kad šie primimai padės įtikinti žmones likti namuose ir nekeliauti be rimto reikalo. Taip turėtų būti sumažinamas viruso plitimas ir sumažintos apkrovos, tenkančios Nacionalinei sveikatos apsaugos sistemai.
Komentuodamas partnerystės pradžią, departamento kultūros sekretorius Oliver Dowden sakė: „Absoliučiai gyvybiškai būtina vadovautis paprastu Vyriausybės patarimu likti namuose, saugoti Nacionalinę sveikatos sistemą ir saugoti gyvybes. Esu pamalonintas, galėdamas stebėti, kaip nuostabi Jungtinės Karalystės video žadimų pramonė prisideda sustiprindama šią žinutę žaidėjams visoje JK“.
Pasak oficialiau pranešimo, 37 milijonai žmonių visoje Jungtinėje Karalystėje žaidžia kompiuterinius žaidimus, taigi, tokios skaitmeninės kompanijos sėkmė turėtų būti neabejotina. Be to, Vyriausybe kviečia ir daugiau žaidimų kūrėjų prisidėti prie žinutės skleidimo savo produktuose.