Kovo 11 dieną Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) paskelbė, kad naujasis koronavirusas (COVID-19) yra laikomas pandemija. Užsikrėtusių šiuo virusu daugėja valandomis, o dabartinis skaičius jau pasiekė 200 tūkst. bei pareikalavo daugiau nei 8 tūkst. gyvybių. Susidariusi situacija nulėmė žmonių paniką, o tai ganėtinai dažnai priveda prie klaidingos informacijos arba neteisingai interpretuojamų faktų.
Siekiant užtikrinti informacijos tikslumą savo jėgas suvienija didžiosios socialinių tinklų bendruomenės. „Facebook“, „Google“, „Microsoft“, „LinkedIn“, „Twitter“, „YouTube“ ir „Reddit“ paskelbė, jog vienijasi tam, kad būtų pateikta tiksli informacija apie COVID-19.
„Mes glaudžiai bendradarbiaujame siekdami reaguoti į COVID-19. Mes padedame milijonams žmonių palaikyti tarpusavio ryši, tačiau kartu kovojame su sukčiavimu ir dezinformacija, kuri sklinda apie šį virusą. Bendradarbiaudami su sveikatos priežiūros agentūromis visame pasaulyje dalinamės svarbiausia informacija. Kviečiame ir kitas kompanijas prisijungti dirbant tam, jog užtikrinti mūsų bendruomenės saugumą“, – teigiama kompanijų išplatintame pranešime.
Akivaizdu, jog technologijų milžinai ketina skirti, ir jau dabar skiria, didžiulį dėmesį kovai su dezinformacija. Pirmuosius šių įmonių žingsnius galima pastebėti jau dabar. „Facebook“ pradėjo nemokamai reklamuoti Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) skelbiamą informaciją, o „YouTube“ leidžia uždirbti tiems, kurie kuria naudingą turinį susijusį su naujojo viruso pandemija.