Reaguodama į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją ir saugodama savo klientų, darbuotojų bei jų artimųjų sveikatą nuo pavojaus užsikrėsti koronavirusu, e. prekybos bendrovė „Pigu“ skubiai ėmėsi priemonių, užtikrinančių saugų būdą gauti būtiniausias prekes. Paskelbus karantiną, jo laikotarpiu įmonė atsisako atsiskaitymo grynaisiais pinigais, o skatindama bekontaktį prekių atsiėmimą, paskelbė užsakymų nuo 20 eurų nemokamą pristatymą į savitarnos terminalus.
„Nors paskelbtas karantinas, prekių judėjimas ir mūsų darbas nesustoja. Užsakymų kiekis auga, esame klientams reikalingi, todėl svarbiausias mūsų uždavinys dabar yra užtikrinti saugų būtiniausių prekių judėjimą. Ėmėmės visų įmanomų prevencinių priemonių užtikrinant klientų, darbuotojų bei partnerių saugumą. Biuro darbuotojai jau kurį laiką dirba iš namų nuotoliniu režimu, darbas sandėlyje organizuojamas atskiromis, viena su kita kontakto neturinčiomis pamainomis, o klientai raginami rinktis išankstinius mokėjimo būdus ir bekontaktį prekių atsiėmimą savitarnos terminaluose lauke“, – pasakoja Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.
Fizinės „Pigu.lt“ parduotuvės performuojamos į užsakymų atidavimo punktus, kur bus galima atsiimti internetu užsakytas prekes, karantino metu prekyba čia nevyks.
„Suprantame gyventojų susirūpinimą dėl savo sveikatos, todėl vadovaudamiesi rekomendacijomis kiek įmanoma vengti tiesioginio kontakto su kitais žmonėmis, ribosime klientų kiekį patalpose atsiimant internetu užsakytas prekes, atsisakome mokėjimo grynaisiais pinigais. Taip pat ieškome nestandartinių sprendimų, kad pateisintume klientų lūkesčius, tad planuojame ir atskirų mobiliųjų atsiėmimo punktų įrengimą, kad klientai galėtų tiesiog privažiuoti su mašina“, – sako D. Liulys.
Bendrovė nuolat stebi ir vertina besikeičiančią situaciją ne tik Lietuvoje, kur veikia „Pigu.lt“, bet ir Latvijoje bei Estijoje, kur taip pat valdo e. parduotuves. Visose šalyse klientams šiuo metu užtikrinamas prekių judėjimas ir užsakymų vykdymas.