„Bitė Lietuva“ visus savo klientus aptarnaus internete ir telefonu, o nuo šių metų kovo 16 d. bent iki kovo 30 d. bendrovės darbuotojai dirbs iš namų, rašoma pranešime spaudai. Uždaromi ir visi bendrovės klientų aptarnavimo salonai. Sprendimą „Bitė“ priėmė šeštadienio naktį, remdamasi Vyriausybės nutarimu visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną.
„Jau kuris laikas ruošėmės ir tokiam galimam scenarijui, peržiūrinėjome procesus bei perskirstėme vidinius darbuotojų resursus tuo atveju, jei vis tik visoje šalyje būtų paskelbta plataus masto saviizoliacija. Mūsų prioritetas – darbuotojai ir jų saugumas, tad dar nuo sausio mėnesio etapais vykdėme infekcijos prevenciją“, – sako „Bitės“ vykdomasis direktorius Pranas Kuisys.
Bendrovės vadovas pabrėžia, kad mobiliojo ryšio operatorių paslaugos šiuo metu žmonėms – ypač reikalingos, tad „Bitė“ deda dideles pastangas, užtikrindama bendrovės veiklos tęstinumą.
„Siekiame, kad paslaugų teikimą nuotoliniu būdu užtikrintume sklandžiai, o visomis „Bitės“ paslaugomis, nuo skambučių, duomenų perdavimo, iki reikalingos įrangos įsigijimo, klientai gautų kaip įprasta“, – priduria P. Kuisys.
Visas BITĖS teikiamas paslaugas ir priedus galima įsigyti el. parduotuvėje, o paslaugos, kai reikalinga įranga, pavyzdžiui, mobiliojo namų interneto modemo ar SIM kortelės pristatymas, bus ir teikiamos, naudojantis kurjerių paslaugomis. Klientai paslaugas ir sąskaitas visą parą gali lengvai valdyti internete, taip pat „Mano BITĖ“ savitarnoje ir mobiliojoje programėlėje, kurią parsisiųskite „Google Play“ arba „App Store“.
Prireikus pasitarti – klientų skambučiai priimami Klientų aptarnavimo centre, 1501 („Bitės“ abonentams – nemokamai). Skambinant iš kitų operatorių ar užsienio – +370 699 23 230.