Dėl Lietuvoje paskelbtos ekstremaliosios situacijos „Sodra“ nuo kovo 16-osios, pirmadienio, laikinai – dvi savaites – neaptarnaus gyventojų visuose klientų aptarnavimo skyriuose ir gyventojus ragina naudotis paslaugomis internetu – www.sodra.lt/gyventojui bei konsultuotis telefonu 1883.

„Šiuo metu esame pasiruošę didesniam klientų srautui telefonu ir elektroniniais kanalais – prireikus esame pasirengę tam skirti daugiau resursų“, – sako „Sodros“ direktorė Julita Varanauskienė.
Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas kiekvienas gyventojas gali gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui:
- Prisijungti galima su elektroniniu parašu, per el. bankininkystę ar e.valdžios vartus.
- Skiltyje Prašymai galite pateikti prašymus ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti.
- Skiltyje Konsultacijos galite pateikti paklausimą, susirašinėti su konsultantu gyvai (chat), gauti konsultaciją telefonu.
- Taip pat rasite informaciją apie įmokų mokėjimą, Jums paskirtas bei išmokėtas išmokas ir kitus duomenis.