Penktadienį nuo pat ryto sutriko vieno iš didžiausių šalyje banko „Swedbank“ veikla. Dėl to nukentėjo ir kitų bankų klientai, pavyzdžiui, „Luminor“ banko klientai negalėjo atsiskaityti ten, kur yra „Swedbank“ kortelių skaitytuvai.
Banko interneto puslapis klientus pasitinka pranešimu apie tai, kad interneto bankas laikinai nepasiekiamas:
„Šiuo metu vyksta „Swedbank“ informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl interneto bankas laikinai nepasiekiamas.“
„Swedbank“ interneto bankas
Pranešime nenurodyta nei kiek laiko banko paslaugos nebus prieinamos internetu, nei tai, ar jo klientų aptarnavimo skyriai veikia įprastai.
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalą tv3.lt informavo, kad šiuo metu fiksuojamas interneto banko sistemos gedimas ir kai kurios paslaugos neveikia.
„Aiškinamės, dėl kokių priežasčių tai nutiko. Atnaujinsime veiklą, kai tik pašalinsime sutrikimus“, – sakė jis, tačiau neįvardijo, kada tai galėtų būti.
Penktadienį prieš 11 val. „Swedbank“ savo „Facebook“ paskyroje pranešė, kad visos banko sistemos jau veikia įprastai.
Primename, kad kitas didžiausias šalies bankas SEB vasario 14–17 dienomis diegs naują IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.
Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai. Mokėjimo kortelėmis ir bankomatais bus galima naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą vėlų sekmadienio vakarą.
Pasiruošti artėjančiam savaitgaliui SEB bankas klientams patarė iš anksto.