„Sodra“ ir Valstybinė ligonių kasa (VLK) prieš kelias dienas išsiuntė beveik milijoną laiškų Lietuvos gyventojams, kuriuose pranešė, kad jau galima susižinoti, kiek pernai kainavo gydymas ir kompensuojamieji vaistai. Per asmenines „Sodros“ paskyras tokią informaciją piliečiams pažadėjo teikti VLK.
Asociatyvi nuotr. Pixabay.com |
---|
Tačiau šį pažadą įgyvendinti VLK kol kas labai sunkiai sekasi. Dažniausiai bandymai atidaryti „Sodros“ laiške esančią nuorodą ir gauti norimą informaciją baigiasi nesėkme – smalsuoliai yra informuojami, kad sistema „laikinai neveikia“. Toks „laikinumas“ tęsiasi jau dvi dienas.
VLK aiškina, kad tokia situacija susidarė dėl „milžiniško“ gyventojų susidomėjimo šia paslauga.
„VLK kvietimas pasitikrinti, kiek kainuoja iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšų apmokėtos sveikatos paslaugos ir vaistai, sulaukė milžiniško gyventojų susidomėjimo. Daliai žmonių pavyko pasitikrinti savo duomenis sistemoje, kitai daliai – ne. Deja, didelio aktyvumo neatlaikė informacinė sistema“, – teigiama VLK redakcijai atsiųstame komentare.
„Noriu atkreipti dėmesį į tai, kad tai nėra naujai sukurta informacinė sistema – šia paslauga gyventojai galėjo pasinaudoti ir anksčiau, tiesiog nebuvo didelio jų susidomėjimo“, – komentavo VLK atstovas Aurimas Baliukevičius.
Jis teigė, kad VLK apgailestauja dėl įvykusių laikinų trikdžių ir pridūrė, kad sulaukusi didelio užklausų kiekio komanda nedelsdama vykdė sistemos atnaujinimą.
„Šiuo metu sistema veikia, žmonės gali prisijungti ir užsakyti savo duomenis. Jei kam nepavyksta to padaryti iš pirmo karto – labai atsiprašome ir siūlome tai atlikti šiek tiek vėliau. Dėjome, dedame ir dėsime visas pastangas, kad paslauga veiktų tinkamai“, – sakė pašnekovas.
Tačiau ir po šio VLK atstovo paaiškinimo gauti informaciją apie gydymo ir vaistų kainas redakcijos žurnalistams nepavyko.