Ar kada susimąstėte kas gi iš tikrųjų sugalvojo tokią „Cybertruck“ išvaizdą? Manote, kad vyriausiasis „Tesla“ dizaineris Franzas von Holzhausenas? Bet juk iki šiol jis nebuvo suprojektavęs nieko panašaus į „Tesla Cybertruck“. O kas jei mes pasakytume, kad iš tiesų tai net ne Franzas, o visai kitas žmogus sukūrė „Cybertruck“? Pabūkime dar drąsesni ir sakykime, kad „Cybertruck“ sukūrė maždaug 30 000 mėgėjų komanda. Pala, ką?
„Cybertruck“ © „Tesla“
Tikrai taip, jūs perskaitėte teisingai. Prie „Cybertruck“ kūrimo prisidėjo maždaug 30 000 mėgėjų. O jei dar tiksliau, socialinių tinklų vartotojai.
Elonas Muskas atliko keletą „rinkos tyrimų“, susijusių su „Cybertruck“, tačiau sau įprastu būdu.
Čia kiek įdomesnis momentas, nes „The Wall Street Journal“ (WSJ) cituoja Eloną, kuris anksčiau teigė, kad „aš visiškai neatlieku rinkos tyrimų“. Dėl to WSJ naująjį „Cybertruck“ pavadino „beprotišku [lažybų] statymu“ ir rinkos tyrimų neatlikimą įvardijo, kaip „ypač neapgalvotą žingsnį informacijos amžiuje“.
WSJ pabrėžia, kad „Tesla“ turėjo keletą tikslinių grupių ir atliko vartojų apklausas, kad sužinotų ko iš tikrųjų pirkėjai nori. Tik WSJ neužsimena apie labai svarbų momentą, kad Elonas atliko rinkos tyrimą. Na, tik jis atrodė visiškai kitoks, nei įprastai.
Elonas Muskas tiesiog socialiniame tinkle „Twitter“ paklausė žmonių nuomonės ir paprašė pasidalinti savo mintimis, kaip jie įsivaizduoja „Cybertruck“. Armija Elono Musko sekėjų iškart sureagavo į tokį prašymą ir „Tesla“ generalinis direktorius sulaukė maždaug 30 000 atsakymų.
Skamba beprotiškai ir tuo pačiu – genialiai. Akivaizdu, kad daugybė „Twitter“ vartotojų idėjų virto tuo, ką matome žvelgdami į „Cybertruck“. Turbūt čia ir yra „Cybertruck“ populiarumo receptas. Dalis žmonių „Cybertruck“ nemėgsta, dar daugiau žmonių jį dievina, bet nei vienas nelieka abejingas šiam monstrui.