Savaitgalį buvo sutrikęs atsiskaitymas SEB banko kortelėmis. Daugelyje parduotuvių kilo chaosas, kai žmonės prisikrovę pilnus krepšius prekių, turėjo juos tiesiog palikti prie kasų, nes neturėjo grynųjų. O prie bankomatų nusidriekė eilės.
Banko atstovai teigia, kad visi sutrikimai jau sutvarkyti ir vartotojai šiuo metu gali netrukdomi atsiskaityti kortelėmis.
Tačiau tikėtina, kad gali kilti naujų trukdžių, nes banke vasario 14–17 dienomis bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.
Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai.
Pasiruošti būsimiems trikdžiams kitam savaitgaliui bankas klientams pataria iš anksto.
„Naujos IT platformos diegimo metu, panašiai kaip ir atliekant IT profilaktikos darbus, laikinai neteiksime kai kurių paslaugų, todėl darbus atliksime savaitgalį, kai klientų srautas natūraliai sumažėja.
Kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, artėjant minėtam savaitgaliui, patariame turėti grynųjų pinigų, iš anksto atlikti reikiamus pinigų pervedimus, įsigyti pirkinius internetu ir susitvarkyti reikalus, jei reikės jungtis prie įvairių sistemų, pavyzdžiui, Registrų centro, „Sodros“, Valstybinės mokesčių inspekcijos, draudimo, mobiliojo ryšio tiekėjų savitarnos svetainių, per mūsų interneto banką“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Anot specialistės, nesklandumai neturėtų sutrikdyti įprasto vartotojų ritmo, nes diegiant naują IT platformą, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą vasario 16 dieną, sekmadienį nuo 22.30 iki 23.30 val.
Tačiau nuo penktadienio popietės, vasario 14 dienos 16 val. iki ankstyvo pirmadienio ryto, vasario 17 dienos 6 val. neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu.
Pasak, Sonatos Gutauskaitės-Bubnelienės, informaciją apie paslaugas diegiant naują IT platformą banko klientai gali rasti banko interneto svetainėje. Taip pat konsultacijų telefonu centras veiks visą parą.
„Parengiamuosius IT platformos keitimo darbus SEB bankas pradėjo 2017 metais. Šiuo metu į projektą jau investuota 40 mln. eurų“, – teigia Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.
„Įdiegus IT platformą interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą. Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę“, – sako A. Čičelis.
Gintauto Giržado, SEB Baltijos šalių bankininkystės paslaugų vadovo, teigimu, nauja platforma reikalinga, nes ateityje bankas nori pasiūlyti klientams naujovių – mobiliąją piniginę, taupymo programėlę.
Taip pat planuojama, kad ateityje esami banko klientai galės internetu atsidaryti naują papildomą sąskaitą, matyti sąskaitas kituose bankuose.