Kinija ėmėsi kovoti su augančia priklausomybe nuo kompiuterinių žaidimų. Jaunesniems žaidėjams bus įvedami laiko apribojimai ir savotiška komendanto valanda, praneša portalas „Business insider“.
Autoritarinės valstybės Vyriausioji spaudos ir leidinių administracija antradienį išleido naują 6 gairių dokumentą, pavadintą „Pranešimas dėl nepilnamečių apsaugos nuo įsitraukimo į internetinius žaidimus“. Remiantis šiuo dokumentu, jaunesniems nei 18 metų asmenims draudžiama žaisti nuo 22 val. vakaro iki 8 val. ryto, o jų bendras žaidimo laikas per vieną darbo dieną negali viršyti 90 minučių. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis žaidimų laikas yra prailginamas iki 180 minučių.
Taip pat apriboti vidiniai pirkimai žaidimuose. Vaikams nuo 8 iki 16 metų galima išleisti iki 200 juanių (26 eurų) per mėnesį, o 16–18 metų paaugliams – iki 400 juanių (52 eurų).
Taisyklės taip pat reikalauja, kad žaidėjai internete registruotųsi nurodydami savo tikrą tapatybę, o žaidimų kūrėjams nurodyta sukurti žaidėjų identifikavimo sistemą.
Šias taisykles priėmusios įstaigos atstovas Kinijos valstybinei naujienų agentūrai „Xinhua“ teigė, kad internetinių žaidimų industrija šalyje per pastaruosius metus milžiniškai išaugo, kas lėmė vis dažnėjančius priklausomybės nuo kompiuterinių žaidimų atvejus.
„Šios problemos paveikia fizinę ir psichinę sveikatą bei normalų nepilnamečių gyvenimą ir mokymąsi“, – teigė atstovas.
Pasak portalo CNN, šių griežtų taisyklių laikytis turės visos kompiuterinių žaidimų kompanijos, veikiančios šioje šalyje. Anot rinkos tyrimų kompanijos „Newzoo“, Kinija yra antra pagal dydį žaidimų rinka pasaulyje ir nusileidžia tik JAV, nors spėjama, kad pagal sektoriaus pelningumą kitais metais ši šalis visgi aplenks savo varžovę.
Kompiuterinių žaidimų paplitimas pasaulyje 2018 m. privertė Pasaulio sveikatos organizaciją pripažinti priklausomybę nuo žaidimų psichinės sveikatos problema. Ir ši baimė yra pagrįsta – kai kuriais kritiniais atvejais žaidimai yra privedę ir prie mirties.
2007 m. 26 metų vaikinas šiaurinėje Kinijoje, spėjama, mirė dėl to, kad 7 dienas be pertraukos žaidė kompiuterinius žaidimus. 2015 m. 32 metų Taivano gyventojas buvo rastas negyvas. Jis tris paras praleido prie kompiuterio žaisdamas. 2018 m. vienas Kinijos žaidėjas buvo paralyžiuotas po 20 valandų žaidimų maratono.