Pirmadienį SEB bankas vartotojams pranešė apie sutrikusią veiklą. Klientai susidūrė su nesklandumais, o IT specialistai ėmėsi gedimų šalinimo.
„Šiuo metu kai kuriems klientams neveikia interneto bankas arba veikia lėčiau nei įprastai. Galimi sutrikimai atliekant lėšų pervedimą mobiliąja programėle. Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis veikia be trikdžių. Atsiprašome dėl nepatogumų, sutrikimus šaliname“, – kreipėsi į klientus bankas per feisbuką.
Socialiniame tinkle po įrašu pasipylė pikti vartotojų komentarai. Žmonės užsiminė apie kompensacijas, piktinosi dėl patirtų nepatogumų, kai reikėjo skubiai atlikti pavedimus, kai kurie kėlė klausimą, ar bankas nežada bankrutuoti.
Pavedimus kvietė atlikti banko skyriuose nemokamai
Portalui Alfa.lt banko atstovai teigė, kad atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis veikia be sutrikimų – klientai gali atsiskaityti už prekes ir paslaugas, pervesti lėšas naudodamiesi mobiliąja programėle.
„Tie klientai, kurie negali prisijungti prie interneto banko, negali atlikti mokėjimo šiuo skaitmeniniu būdu. Esant kliento poreikiui šiandien skubiai pervesti lėšas, kviečiame atvykti į banko aptarnavimo skyrių – netaikysime pinigų pervedimo mokesčio“, – sakė Ieva Kulvinskaitė, SEB Komunikacijos skyriaus vadovė.
Jos teigimu, padidėjusio klientų srauto skyriuose pastebėta nebuvo.
Pasak I. Kulvinskaitės, interneto banko veiklos sutrikimas šeštadienį ir šiandien nėra susiję: savaitgalį SEB banke buvo vykdomi IT veiklos tęstinumo testai, dėl to kurį laiką buvo sutrikęs paslaugų internetu teikimas klientams, o šiandien sutrikimas susijęs su greitaveikos problemomis.
„Sutrikimo priežastys nustatytos, IT specialistų komanda šalina sutrikimus, labai atsiprašome klientų už nepatogumus“, – teigė SEB banko atstovė.
Atvejus dėl kompensacijų vertins individualiai
„Ne visi klientai susidūrė su šiuo nepatogumu, nes mokėjimus galima atlikti ir naudojantis mobiliąja programėle (tiesa, kai kuriems klientams tai pavyksta padaryti ne iš pirmo karto, nes sistema veikia lėčiau nei įprastai), taigi ne visi klientai pastebėjo šį interneto banko sutrikimą“, – teigė I. Kulvinskaitė.
Pasak jos, klientų situacijos ir pretenzijos kaip ir visuomet yra ir bus nagrinėjamos individualiai.
„Jei klientas patyrė mažesnių ar didesnių nepatogumų dėl šios situacijos, turėtų kreiptis į banką ir pateikti pretenziją dėl su tuo susijusiais tiesioginiais nuostoliais (kartu su pagrindžiančiais dokumentais) – bankas kiekvieną tokią situaciją vertins individualiai ir priims sprendimą dėl kompensacijos“, – atsakė banko atstovė.
M. Zalatorius: šalies bankų rinka veikia įprastai
Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius sakė apgailestaujantis dėl klientų patiriamų nepatogumų, bet akcentavo, kad šalies bankų rinka veikia įprastai.
„Mūsų žiniomis, dedamos visas pastangos, kad SEB banko veiklos sutrikimas būtų kuo greičiau pašalintas ir ateityje nebepasikartotų. Paslaugų prieinamumas ir greitis yra vienas esminių sėkmingos banko veiklos rodiklių. Deja, pasitaiko situacijų, kurias nulemia sistemos sutrikimai. Kiekviena iš jų kruopščiai išanalizuojama, nustatant būdus sistemos atsparumui padidinti“, – sakė jis portalui Alfa.lt.