Trečią kartą organizuojamas festivalis „Social Media Fest 2019“ šūkiu „Out Of The Bubbles“ lapkričio 22 d. pakvies ieškoti atsakymų, kokie socialinių medijų burbulai formuojami skirtingose auditorijose, kaip prekių ženklams gauti naudos iš socialinių tinklų ir kokių naujienų tikėtis kitais metais. Taip pat bus surengti ir jau tradicija tapę nacionaliniai influencerių rinkimai.
Asociatyvi nuor.
„Kiekvienas socialinio tinklo vartotojas kartais ir pats to nejausdamas iš tiesų gyvena savotiškame informaciniame burbule. Tai ne tik jausmas, bet ir faktas – dėl naudojamų algoritmų socialiniai tinklai sutelkia panašios nuomonės bei interesų grupes ir tuo pačiu atriboja jas nuo kitų nuomonių grupių. Festivalio metu bus ieškoma atsakymų į klausimus, kokie auditorijų burbulai egzistuoja, kaip juos atrasti, pažinti, ar reikia, ir kodėl, iš jų išeiti“, – sako festivalio iniciatorės išmanios komunikacijos agentūros „Idea prima“ vadovas Paulius Tamulionis.
Festivalyje dalyvaus oficialūs didžiųjų socialinių tinklų atstovai, kurie atskleis aktualius skirtingų platformų duomenis, įžvalgas, teikiamas naudas, naujausius įrankius, išskirtinius komunikacijos pavyzdžius. Atvyks nepelnytai Lietuvoje nuvertinto socialinio tinklo „Twitter“ atstovas iš Latvijos – „Httpool“ „Twitter“ globalios komandos lyderis Artūrs Lukaševičs. Kaip nepasiklysti „Facebook“ auditorijų ir įrankių labirinte, atsakys šio tinklo atstovas Baltijos šalyse Mindaugas Oželis. Laukiamą įtemptą „Instagram“ ir „TikTok“ kovą pristatys „Facebook“ kūrybinių sprendimų vadovė Deimantė Binkytė.
Taip pat visi festivalio lankytojai galės sužinoti ir kitas karščiausias naujienas: ką „LinkedIn“ planuoja Lietuvoje pristatyti 2020 metais, atskleis LinkedIn grupės vadovas Šarūnas Sakalauskas. Rokas Kondratas, oficialus „YouTube“ partneris Baltijos šalyse ir Videostars.lt vadovas papasakos apie penkis pagrindinius video formatus sėkmei „YouTube“ kanale. Kaip efektyviai pasiekti skirtingų burbulų auditorijas ir kodėl būtina išeiti iš burbulų, norint pasiekti norimą rezultatą, paaiškins „Idea prima“ partneris, konsultantas Linas Damanskis.
„Kartu su augančiomis naujomis kartomis keičiasi ir socialinių tinklų vartojimo įpročiai, svarba, jų skverbtis. X ir Y kartų tarpe populiarus „Facebook“ tampa horizontaliai viešąją erdvę dengiantis socialinis tinklas. Paraleliai sparčiai auganti Z karta, mėgstanti vizualinę informaciją, plečia „Instagram“, jam grėsmingai į nugarą alsuoja „TikTok“. Tuo tarpu tikros profesinės informacijos poreikis sukūrė neregėtą „LinkedIn“ šuolį, kurio pagreitį didina įtempta situacija darbo rinkoje, darbdavių konkurencija dėl darbuotojų“, – komentuoja festivalio „Social Media Fest 2019“ turinio partnerio „Httpool Lietuva“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.
Baigiantis 2019 metams, festivalis inicijuoja „TOP influencerių 2019“ rinkimus pagal septynias nominacijas: Metų Atradimas, Metų Mylimiausias, Metų Ambasadorius, Metų Youtuber'is, Metų Iniciatyva, Metų Incognito, Metų Podcast. Taip pat bus gyvai pristatomi sėkmingi prekės ženklų integracijos su influenceriais pavyzdžiai, dalinamasi patirtimi su rinkodaros specialistais.
Geriausius influencerius į skirtingas nominacijas atrinks profesionalų komisija, sudaryta iš skirtingų žiniasklaidos priemonių žurnalistų, ekspertų iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA). Už labiausiai auditorijos vertinamus influencerius internautai savo balsus galės skirti viešo balsavimo metu renginio „Facebook“ paskyroje.
Praėjusiais metais daugiausiai apdovanojimų susižėrė Metų mylimiausiu ir Metų atradimu tapęs Naglis Bierancas-Naglimantas.
Trečiasis „Social Media Fest 2019“ įvyks lapkričio 22 dieną, penktadienį, verslo centre „Green Hall 2“ patalpose, Upės g. 23, Vilnius.