Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto (KTU EVF) studentai ir vėl nuskynė laurus pasauliniame skaitmeninės rinkodaros akademikų konkurse (Global Online Marketing Academic Challenge) „GOMAC 2019“, rašoma pranešime spaudai.
Nugalėtojų komanda. KTU nuotr.
Dėstytojų Elenos Vitkauskaitės ir Eglės Vaičiukynaitės kuruojama marketingo studijų programos ketvirtakursių komanda Kamilė Gruduls, Simona Pūraitė, Goda Miltinytė, Deivid Sokolovskij ir Raminta Juzukonytė už suplanuotą ir įgyvendintą skaitmeninės rinkodaros kampaniją buvo pripažinta pasaulio laimėtoja. Dar viena KTU EVF komanda pateko į finalą.
Kaip rašoma konkurso nugalėtojų pristatymo pranešime, teisėjų nuomone, nugalėtojų projektas – išsami ir apgalvota skaitmeninės rinkodaros kampanija, parodanti puikų pasirengimą, vykdymą, analizę ir pristatymą. Konkurso organizatorių pranešime taip pat pabrėžiama, jog tai buvo puikios integruotos komunikacijos, nukreiptos į konversijas, pavyzdys. Atsižvelgta į sezoniškumą, atlikta puiki pagrindinių rodiklių analizė bei pristatymas. Ataskaitos taip pat aiškiai atitiko suplanuotas ir faktines kampanijas.
„GOMAC 2019“ mums buvo ne tik konkursas, bet ir reali gyvenimo mokykla. Visada yra kur kas įdomiau dirbti su tikra įmone ir spręsti realias problemas. Labai džiaugiamės, jog pavyko įgyvendinti ne tik pagrindinį tikslą, bet tapti geriausiais konkurse, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio“, – nugalėtojų komandos įspūdžius perduoda jos kapitonė Kamilė Gruduls.
KTU EVF studentai skaitmeninio marketingo konkursuose dalyvauja jau nuo 2009 metų (anksčiau dalyvaudavo konkurse Google Online Marketing Challenge – GOMC, vykusiame iki 2017).
Per tą laiką jau 8 komandos pelnė aukštus įvertinimus. Dviejų komandų socialinės žiniasklaidos marketingo kampanijos pripažintos geriausiomis pasaulyje, kitų dviejų – geriausiomis Europos regione, dar 3 komandų rezultatai buvo patekę tarp finalistų, o viena komanda pelnė ypatingą paminėjimą už išskirtinai puikią duomenų analizę.