Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) siekdamas paprastinti klientų aptarnavimą, interneto svetainėje sukūrė naują klientų savitarnos erdvę, o nemokamu trumpuoju numeriu 1852 nuo šiol bus galima ne tik pranešti apie elektros tinklo gedimus, bet ir užsakyti paslaugas.
1852 paskambinę klientai galės kreiptis dėl paraiškos elektros ar dujų įvedimui, pasididinti elektros galią, spręsti su skaitikliais susijusius klausimus, kreiptis dėl kompensacijos už servitutą, užsakyti dujų viryklės pajungimo paslaugą ir kita.
Dujų avarinės tarnybos numeris nesikeičia ir toliau lieka nemokamu – 1804 (visą parą).
Naujoje ESO savitarnos erdvėje klientai galės matyti turimų elektros ar dujų objektų sąrašą (pvz. nuosavybės teise priklausančius butus, namus, sodus ir pan.), verslas – su ESO sudarytas sutartis ir objektų sąrašą. Gyventojai ir verslas savitarnoje galės:
- teikti prašymą servituto kompensacijai;
- teikti paraišką tapti gaminančiu vartotoju;
- užsakyti elektros galios didinimo paslaugą;
- pateikti užklausas rūpimais klausimais;
- pateikti informaciją apie gedimą elektros tinkle.
„Daugelis klientų įvertino ESO funkcionalumą, kai trumposiomis žinutėmis ar el. paštu informuojamas apie gedimus ar planuojamus darbus elektros tinkle ir iškart nurodomą gedimo pašalinimo arba darbų užbaigimo laiką. Klientai nori ne tik būti informuojami, bet ir aptarnaujami greičiau, lanksčiau ir patogiau. Todėl atliepdami klientų lūkestį, nuo šiol didžiąją dalį paslaugų keliame į elektroninę erdvę arba laukiame skambučių nemokama linija 1852, tam kad klientams nereikėtų gaišti laiko vykstant užsakyti vienų ar kitų paslaugų“ – sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila.
ESO pradėjęs nuo svarbiausių paslaugų, ilgainiui planuoja visus klientų dujų ar elektros klausimus spręsti paprastai, klientams patogiausiais – nuotoliniais paslaugų teikimo kanalais.