Nuo ketvirtadienio ryto daugybė žmonių negali pasinaudoti mobiliojo parašo paslauga. Ji sutriko dėl mobiliojo ryšio operatorių partnerio Estijoje, „SK ID Solutions“, kaltės. Registrų centras praneša, kad žmonės, besinaudojantys jų teikiamomis mobiliojo parašo paslaugomis, trikdžių nepatiria.
Šiuo metu „SK ID Solutions“ specialistai ieško problemos priežasčių ir kaip jas pašalinti. Kada problemą pavyks išspręsti, kol kas lieka neaišku. Anot „SK ID Solutions“ atstovo Viktoro Kamarevcevo, problema gali būti susijusi su programiniu atnaujinimu, kuris buvo atliekamas ketvirtadienio naktį.
Mobilusis parašas / stop kadras
LRT.lt susisiekus su komunikacijos konsultantu Artūru Mankevičiumi, kuris ryte pranešė apie „SK ID Solutions“ teikiamos paslaugos sutrikimus, pasakyti, kada paslauga bus atkurta, jis negalėjo.
„Šiandien ryte mus pasiekė informacija apie tai, kad maždaug nuo 9 val. dėl Estijos e. parašo tiekėjo „SK ID Solutions“ mobiliojo parašo infrastruktūros sutrikimo sutriko mobiliųjų operatorių „Bitė Lietuva“, „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ išduotų „SK ID Solutions AS“ mobiliojo parašo sertifikatų aptarnavimas. Sutrikimas šalinamas“, – teigė Registrų centro atstovas spaudai Mindaugas Samkus.
Jo teigimu, Registrų centro sistemose jokių sutrikimų nėra, tad tie klientai, kurių m. parašus aptarnauja Registrų centras, gali pasinaudoti šia paslauga. Taip pat be sutrikimų veikia ir elektroninis parašas, išduotas USB laikmenose.
Pasak „Telia“ atstovo Audriaus Stasiulaičio, informacija nuolatos atnaujinama, o paskutinis pranešimas iš Estijos bendrovės buvo toks, kad paslauga iš dalies atkurta. Teigiama, kad šiuo metu atkuriamos ir kitos paslaugos funkcijos, tai daroma prioritetų tvarka.
„Bitė Lietuva“ atstovas Antanas Bubnelis patikino, kad su partneriais Estijoje bendraujama nuolatos, nes svarbiausia kuo greičiau vėl patenkinti klientų poreikius.