Dizaino apdovanojimų „iF“ žiuri komisija, kurią sudarė 67 dizaino ekspertai, kompanijai „LG Electronics“ (LG) skyrė 16 apdovanojimų, tarp kurių yra „iF“ Aukso apdovanojimas televizoriui LG OLED E9. Šiais metais „iF“ Aukso apdovanojimai buvo skirti 66 produktams, į juos kandidatavo 6 375 gaminiai. Nugalėtojai buvo paskelbti Miunchene vykusioje „iF Design Award 2019“ ceremonijoje.
LG OLED E9 televizorius pelnė aukščiausią „iF“ Aukso apdovanojimą už išskirtinį dizainą, dėl kurio ekranas tapo platesnis. Permatomas stiklas televizoriaus apačioje ir toli už ekrano paslėptas stovas sukuria patrauklesnę TV žiūrėjimo patirtį ir sukoncentruoja visą žiūrovo dėmesį į ekraną. Pasak „iF“ teisėjų, LG sukūrė televizorių, kurio ekranas tarsi „plūduriuoja ore“, o tai yra kiekvieno televizoriaus dizainerio pagrindinis tikslas.
Šiais metais „iF“ apdovanojimus pelnė platus spektras OLED produktų, tarp jų – „LG SIGNATURE OLED TV R“, „8K OLED TV“, „OLED TV“ ir „Transparent OLED Signage“. Labiausiai iš minios išsiskiria „LG SIGNATURE OLED TV R“ – pirmas ir vienintelis pasaulyje susivyniojantis televizorius, galintis „pranykti“ savo stove, kai nėra žiūrimas, o tai leidžia išplėsti ir supaprastinti gyvenamąją erdvę.
Dizaineriai ir gamintojai dėl garsiųjų „iF Design Award“ apdovanojimų varžosi nuo 1953 metų. Hanoveryje įsikūrusio „iF International Forum Design GmbH“ skiriamas „iF Design Award“ yra pripažintas kaip vienas iš trijų didžiausią prestižą turinčių dizaino apdovanojimų pasaulyje, kartu su „Red Dot Design Award“ ir „IDEA“ (angl. International Design Excellence Award).
„iF Design Award“ laimėjimas yra išskirtinio dizaino ir klientų aptarnavimo kokybės patvirtinimas. Pirkėjams ir naudotojams „iF“ apdovanojimas garantuoja, kad prekės ženklas yra geriausias savo klasėje.
„Puikus dizainas turi gebėti numatyti klientų poreikius, – sakė Noh Chang-ho, „LG Electronics“ viceprezidentas ir korporatyvinio dizaino vadovas. – Dirbdami LG, ir toliau kursime dizainą, kuris viršys vartotojų lūkesčius.“