SEB banko klientai skundžiasi, kad nuo antradienio ryto susiduria su nesklandumais jungdamiesi prie internetinės bankininkystės. Pasak jų, problemų sukelia „Smart ID“.
„Nuo ryto norėjau apmokėti sąskaitas, prisijungti prie e. valdžios vartų, ir nieko negaliu padaryti, nes „Smart ID“ neveikia. Kada pradės veikti, banko skyriuose neatsakoma, siūloma laukti. Bet juk gyvenimas nesustoja“, – tikino pasipiktinusi skaitytoja.
Naujienų portalui Alfa.lt SEB banko atstovė teigė, kad nesklandumų iš tiesų gali būti. „Šiuo metu „Smart ID“ programėlė, jungiantis ja prie interneto banko, veikia lėčiau negu įprastai. „Smart ID“ tvirtinant pervedimo operacijas, atliekamas banko mobiliojoje programėlėje, „Smart-ID“ veikia kaip įprastai“, – sakė banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.
Anot jos, techninius sutrikimus planuojama pašalinti artimiausiu metu. SEB banko klientai prie interneto banko šiuo metu gali prisijungti naudodamiesi mobiliuoju, elektroniniu parašais, slaptažodžių generatoriumi, slaptažodžių kortele. „Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – apgailestavo banko atstovė.
Atnaujinta 12.50 val.: kaip naujienų portalą Alfa.lt informavo SEB komunikacijos specialistai, problema jau pašalinta ir „Smart ID“ funkcija veikia sklandžiai.