Lietuvoje kilus ažiotažui dėl specializuoto banko licenciją gavusio startuolio „Revolut“, pastarasis neišvengia dėmesio ir užsienyje. Vienas iš perspektyviausių Didžiosios Britanijos technologinių startuolių yra kaltinamas pažeidžiant pagrindines bankininkystės taisykles, nes savo platformoje esą nesugebėjo užblokuoti tūkstančių potencialiai įtartinų transakcijų, rašo „Telegraph“.
Dienraštis skelbia gavęs ir peržiūrėjęs dokumentus, rodančius, kad pernai tris mėnesius „Revolut“ buvo išjungęs automatizuotą sistemą, skirtą abejotiniems pinigų pervedimams sustabdyti. Dėl šios priežastis liepos–rugsėjo laikotarpiu Londone įsikūrusio startuolio skaitmeninės bankininkystės sistemoje esą galėjo įvykti tūkstančiai neteisėtų sandorių.
Visgi „Revolut“ pažymi, kad britų leidinio publikacija yra klaidinanti, mat joje pinigų plovimo ir sankcionuotų pervedimų kontrolės sistemos klaidingai tapatinamos su screening'o procesu, kuris tėra viena iš atitikties užtikrinimo sistemos, neleidžiančios įvykti neskaidriems sandoriams, dalių.
Tai, kad laikinai buvo išjungta papildoma atitikties sistema, nesudarė galimybių vykti įtartinoms transakcijoms, mat be trikdžių veikė prevencinės bendrovės sistemos, patvirtintos FCA (angl. Financial Conduct Authority), Jungtinės Karalystės finansų priežiūrios institucijos.
Papildyta kovo 5 d.
Alfa.lt paneigia iš pradžių skelbtą informaciją, kad Peteris O'Higginsas, atsistatydinęs „Revolut“ finansų direktorius, buvo tas darbuotojas, kuris kreipėsi į FCA dėl išjungtos atitikties sistemos. Naujienų portalas atsiprašo dėl netikslumų.